Skip to main content
Beantwoord

pickx app en website werken niet, account niet gekoppeld


We kunnen helemaal niet inloggen bij Pickx, kom telkens terug bij intro van Pickx om app te downloaden

Kan helemaal geen Pickx account activeren?

meermaals myProximus inloggen, geen resultaat van verbetering te zien.

graag oplossing ervoor, alvast dank je wel!
 

 

Beste antwoord door Charlotte.D

@Bert Corine , je login staat nu correct geactiveerd om de Pickx app te gebruiken! Kan je dit nu even testen aub? 

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

6 reacties

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 2 juli 2020

Ik heb dat zelfde, gevragt voor neuwe password, enn ze sturen naar deze acount zonder acces! Idioten in servis van proximus weten 0 over dat wat ze moeten weten, kunen een smartfon verkopen. (vilvoorde), belangerijke mails geblokerd.... 


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • Antwoord
  • 3 juli 2020

@Bert Corine , je login staat nu correct geactiveerd om de Pickx app te gebruiken! Kan je dit nu even testen aub? 


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 3 juli 2020

@Skrzypas, bij het account waarmee je hier bent ingelogd staan er geen vaste producten gekoppeld. Waardoor de Pickx app ook niet kan werken. Je Pickx app moet gelinkt zijn aan je klantennummer waar je vaste producten op staan. Beschik je hierover?


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 3 juli 2020

Super, daarjuist eventjes getest op gsm en het werkt! Merci voor de oplossing.


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 3 juli 2020

Graag gedaan! :wink:


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 9 juli 2020

@Charlotte.D Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan niet inloggen op de Pickx app