Pickx app en AppleTV

  • 8 July 2020
  • 7 reacties
  • 197 Bekeken

Vandaag mij AppleTV aangekregen, na installatie blijkt er een probleem met de Pickx app.  Telefoontje naar de klantendienst, geen oplossing.  Ik zal na een uurtje een telefoontje terug krijgen.  Na een uur inderdaad telefoon terug, een computer die vraagt of mijn probleem is opgelost, neen dus… Weer 30 minuten in de wacht, “ik ga het even nakijken” om dan te horen “er zijn problemen met de pickx app, probeer morgenmiddag nog eens” (het is 21:40 dusja...)

Het probleem is nochtans simpel, mijn account heeft geen toegang tot pickx hoewel ik er al sinds het begin voor betaal, heb dit nooit apart gebruikt omdat ik het niet nodig had maar nu met de AppleTV wel dus.

Geen TV voor Jeroen, what gives, maar dit moest toch ff van mijn hart.  Dit is geen mega abnormaal gigaprobleem om op te lossen maar het uur zal er wel iets mee te maken gehad hebben wellicht.  Ik hoop dat dit zsm opgelost geraakt, anders stuur ik mijn kinderen op jullie af ;)


7 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welcome in de club. Pickx bleek vandaag zowat overal kapot!

 

bij mij hier zowel de app- als webversie terug OK

Reputatie 6
Badge +2

Bij mij ook terug OK!


nope 😭😭😭

Opgelost, dank u wel

Hier vandaag ook hetzelfde probleem en tevens gisteren ook.

Op geen één van m’n toestellen werkt de pickx app nog. Zowel niet op I-phone, Apple TV 4k en m’n dochter haar I-pad

Heb de klantendienst gebeld, een expert zou me terug opbellen maar ze bellen me niet terug.

Blijkbaar is dit dus geen individueel probleem. Gisteren geraakte ik er ‘s avonds dan wel weer op maar als je te snel tussen verschillende kanalen schakelde dan bleef de app hangen op live tv.

 

Iemand al een oplossing gekregen?

 

Reageer