Vraag

pickx app crasht op Ipad

  • 1 January 2020
  • 11 reacties
  • 270 Bekeken

  • Apprentice
  • 4 reacties

Beste,

 

de Proximus Pickx app is zeer onstabiel op een nieuwe iPad Pro (software up to date). Herinstalleren en heropstarten van app en iPad helpt niet. Live kijken lukt soms, maar vooral opnames bekijken is onmogelijk. Dan crasht de app meteen. Hoe valt dit te verhelpen?

 

mvg


11 reacties

Ter info: deze draait waarschijnlijk op ipadOS 13 waarmee hier op het forum nog anderen problemen hebben en in hoeverre er een oplossing is hiervoor kan mss morgen iemand van Proximus zelf daaromtrent meer informatie verstrekken.

zoals bv hier > https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/pickx-op-ios-48680

Bedankt Martin,

Bedankt voor je reactie, Hopelijk geraakt het probleem snel opgelost, aangezien ik duidelijk niet de enige ben die ermee worstelt!

Reputatie 7
Badge +4

@JFA Ik heb de feedback doorgegeven aan de betrokken dienst, van zodra ik een antwoord krijg laat ik je hier iets weten. 

Hartelijk dank. Ik kijk uit naar je antwoord!

We zijn vijf dagen verder. Ik zou graag stilaan weten waarom ik betaal voor een app die niet werkt.

Mvg.

Reputatie 7
Badge +3

We zijn vijf dagen verder. Ik zou graag stilaan weten waarom ik betaal voor een app die niet werkt.

Mvg.


Dit is een Bug op IOS, de IT’s werken momenteel aan een oplossing.

Ik heb gevraagd voor feedback.

We houden je op de hoogte.

 

Geert

21 dagen later. Is een oplossing in zicht?

Reputatie 7
Badge +4

Jammer genoeg op dit ogenblik nog niet meer info. Ik heb nog eens geïnformeerd. We houden je op de hoogte.

Reputatie 5

Jullie vinden het blijkbaar normaal dat we betalen voor iets dat niet werkt.

Reputatie 7
Badge +4

Dat zou niet mogen gebeuren en is zeker niet onze bedoeling. Ondertussen heb ik wel antwoord gekregen. Er is een nieuwe update geweest van de app en hiermee zou het problem opgelsot moeten zijn. Kan je eens proberen om de update te doen en dan testen of het beter werkt ?

Beste,

 

De proximus app werkt niet naar behoren op ipad air (4e gen) iOS14.6. Wanneer je de app start dan heb je een zwart scherm met een voortgangssymbool. Dat stopt met de waarschuwing dat er iets fout is met de optie om opnieuw te proberen of te annuleren. Wanneer je opnieuw proberen aanklikt dan eindig je in een eindeloze loop. Selecteer je annuleer dan opent de app en kan je  max 1 min kijken waarna de app terug probeert te connecteren en je zwart scherm met voortgangssymbool krijgt. Hier geraak je nooit meer uit, zelf niet door annuleren te selecteren. Je moet de app afsluiten en opnieuw opstarten , waarna alles opnieuw start.

 

Is hier een oplossing voor ?

 

Groeten,

Koen

 

Reageer