Vraag

Pickx App al sinds zondag niet meer actief

  • 3 July 2020
  • 6 reacties
  • 146 Bekeken

Sinds zondag werkt de pickx app niet meer, daarvoor werkte hij prefect.

Gisteren gebeld met proximus, maar ze vonden het probleem niet. Dat is toch wel zwak hoor.

Ik moest maar blijven proberen tot het opgelost was. Hoe kan dit in godsnaam zo lang duren.

Als er al zo veel mensen reclameren op dit forum over het niet werken van de pickx app de voorbije dagen, dan is er toch een algemeen probleem waar ze moeten naar gaan kijken en zeker niet individueel.
 

De klanten geraken maar meer gefrustreerd, ik moet eerlijk toe geven dat ik al aan het uitkijken ben naar een andere provider.

 

Want ook met de digitale TV hebben wij de laatste maanden veel problemen en storingen ondervonden.

Dit zou dan ineens te maken hebben met een verouderde decoder. Vandaag al wel een nieuwe ontvangen, dus ik ben benieuwd. Als dit niet werkt dan vrees ik dat wij niet veel langer bij Proximus gaan blijven.

 

 

 


6 reacties

Ter info: maandag als de mensen van proximus zelf hier terug langskomen kunnen de instellingen voor picks even nakijken en indien nodig een aanpassing doen.

Je kunt ondertussen ook eventueel even checken of het wel nog werkt met de webversie 

http://proximuspickx.be 

moest je verder nog problemen blijven hebben met de ruil decoder ook dan kun je altijd een gratis HappyHouse bezoek aanvragen om alles eens te laten analyseren. Klik hier voor meer info

Badge +4

Het helpt soms door de app eens te verwijderen en dan opnieuw installeren.

Heb ik van andere apps ook al ondervonden dat ze na een update niet meer correct werken , maar opnieuw installeren weer als nieuw zijn.

Maar mogelijk is dit niet van toepassing in jouw geval *

 * Daar vrees ik inderdaad ook voor :slight_smile:

Ik heb de app al verschillende keren terug Verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, tevens ook de tablet volledig uitgezet en terug opgestart.

in het verleden hielp dit wel en maakte dit de app tijdelijk terug iets sneller.

maar deze keer is er iets anders aan de hand, waar verschillende anten de dupe van zijn.

 

Beste Martin,

jij spreekt over Het bekijken via de webversie, op een tablet kan dit niet, want dan krijg je de melding dat je een andere browser moet gebruiken. Dit probeer ik dan via Chrome maar daar krijg ik dan de melding dat ik via de pickx app moet kijken.

Dus dit is ook geen oplossing. Ik werk met een Ipad Pro.

Ik heb net zelf het probleem gevonden!

 

Sinds vorige week zondag is er iets veranderd in de pickx app.

Als je de app opnieuw had gedownload dan vroeg hij of je wilde inloggen met je normale inloggegevens, zodat je op al je toestellen met de pickx app kon verder kijken.

 

ik heb dit nu eens geweigerd, de app ging nu zonder enige problemen open en nadat ik via de vroegere manier had ingelogd werkt hij perfect.

 

 

Bedankt voor de feedback

Reageer