Vraag

Pickx app

  • 7 June 2023
  • 7 reacties
  • 97 Bekeken

  • Apprentice
  • 3 reacties

Sinds vorige week kreeg ik bij enkele opnames de melding dat ik ze niet kan afspelen op smartphone. Sinds gisteren krijg ik deze melding bij alle opnames. Zelfs degene die ik al aan het kijken was. Ze zouden niet ondersteund worden door mijn smartphone

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Tdc Met welk toestel werk je? Is dit via mobiele data of wifi? 

Huawei y6s. Via wifi. 

 

Reputatie 7
Badge +5

@Tdc Heb je dit ook via mobiele data?

Ja dan heb ik dit ook. 

 

Reputatie 7
Badge +4

@Tdc Door wijzigingen in sommige toestellen krijgen sommige klanten inderdaad deze melding. Kan je je beveiligingsinstellingen eens nakijken in je GSM ? 

Open Settings -> Security & Privacy -> Updates -> Google Play system update. 

Als je de laatste versie hebt, zou het normaalgezien terug moeten werken. Het kan wel nodig zijn om de app eens opnieuw te installeren daarna. 

Dank u wel, nu werkt het terug. 

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +4

@Tdc Fijn om dat te horen. Veel plezier ermee.

Reageer