Skip to main content
Vraag

Pickx app


  • Apprentice
  • 3 reacties

Sinds vorige week kreeg ik bij enkele opnames de melding dat ik ze niet kan afspelen op smartphone. Sinds gisteren krijg ik deze melding bij alle opnames. Zelfs degene die ik al aan het kijken was. Ze zouden niet ondersteund worden door mijn smartphone

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2145 reacties
  • 8 juni 2023

@Tdc Met welk toestel werk je? Is dit via mobiele data of wifi? 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 9 juni 2023

Huawei y6s. Via wifi. 

 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2145 reacties
  • 9 juni 2023

@Tdc Heb je dit ook via mobiele data?


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 9 juni 2023

Ja dan heb ik dit ook. 

 


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3527 reacties
  • 13 juni 2023

@Tdc Door wijzigingen in sommige toestellen krijgen sommige klanten inderdaad deze melding. Kan je je beveiligingsinstellingen eens nakijken in je GSM ? 

Open Settings -> Security & Privacy -> Updates -> Google Play system update. 

Als je de laatste versie hebt, zou het normaalgezien terug moeten werken. Het kan wel nodig zijn om de app eens opnieuw te installeren daarna. 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 13 juni 2023

Dank u wel, nu werkt het terug. 

 

Mvg


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3527 reacties
  • 14 juni 2023

@Tdc Fijn om dat te horen. Veel plezier ermee.