Skip to main content

Kan iemand de pickx app koppelen aan mijn account krijg telkens foutmeldingen

hi @tverm @PieterFDW de app zou nu voor je moeten werken
kan je dit even testen ?

Dag Jonathan,

Dit werkte tot begin deze week, maar nu terug hetzelfde probleem.

“enkel beschikbaar in een pack met tv aanbod”

 


 @jonathandr  de app werkt nog steeds niet. Wanneer we deze op de computer testen lukt het om in te loggen, maar is het niet mogelijk om programma’s te bekijken( er komt op : Enkel beschikbaar met het tv-aanbod in onze packs). Op onze gsm’s lukt het zelfs niet om in te loggen ( ofwel blijft hij laden, ofwel keert hij terug naar het eerste scherm dat je krijgt bij het openen van de app). 
We hopen dat dit snel kan opgelost worden?


TUI: maandag komen ze terug langs op het forum, dan kunnen ze je profiel/settings/koppeling nog eens natrekken.


 @jonathandr  de app werkt nog steeds niet. Wanneer we deze op de computer testen lukt het om in te loggen, maar is het niet mogelijk om programma’s te bekijken( er komt op : Enkel beschikbaar met het tv-aanbod in onze packs). Op onze gsm’s lukt het zelfs niet om in te loggen ( ofwel blijft hij laden, ofwel keert hij terug naar het eerste scherm dat je krijgt bij het openen van de app). 
We hopen dat dit snel kan opgelost worden?


hi, ik laat dit verder nakijken en in orde brengen


Net als bij velen werkt sinds kort de pickx app niet meer op iphone of ipad, app al opnieuw geïnstalleerd maar hangt hij altijd vast in het aanmeldingscherm


Er is inderdaad een probleem gekend met de app op iOS. Het zou echter in orde moeten zijn na een herinstallatie. Je zou dan versie 5.4.7 moeten hebben. Het wordt sowieso nog verder opgevolgd door onze specialisten.


Reageer