Kan iemand de pickx app koppelen aan mijn account krijg telkens foutmeldingen
Beste antwoord door YorickP
Bekijk origineelKan iemand de pickx app koppelen aan mijn account krijg telkens foutmeldingen
Beste antwoord door YorickP
Bekijk origineelHier werkt Pickx ook niet. Account zaterdag aangemaakt (48u geleden), maar ik krijg nog steeds de melding: enkel beschikbaar in een pack met tv aanbod.
thx
Hier werkt de app ook niet .
geraakt niet ingelogd in iOS .
ook niet via browser .
kan dit nagekeken worden aub ?
Het lukt, bedankt.
Dat begint hier meer op een dating site te trekken
PS: privé gegevens in je forumprofiel plaatsen (klik hier → https://nl.forum.proximus.be/settings/profile )
doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden, die alleen door prox medewerkers zichtbaar zijn.
klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in he vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).
Er moet hier nogal wat gekoppeld worden!
Dat kunnen mensen Proximus en die komen hier niet in WE.
Kijk ondertussen of er voldoende informatie staat op uw forumprofiel.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.