Beantwoord

Pickx app

  • 15 August 2020
  • 31 reacties
  • 595 Bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

Hier werkt Pickx ook niet. Account zaterdag aangemaakt (48u geleden), maar ik krijg nog steeds de melding: enkel beschikbaar in een pack met tv aanbod.

thx

Hier werkt de app ook niet .

geraakt niet ingelogd in iOS .

ook niet via browser . 
kan dit nagekeken worden aub ?

Het lukt, bedankt. 

Reputatie 6
Badge +3

@Petra .paradis uw account is gekoppeld aan Pickx, gelieve eens uit te loggen en opnieuw in te loggen op de app.

Dat begint hier meer op een dating site te trekken :smile:

PS: privé gegevens in je forumprofiel plaatsen (klik hier → https://nl.forum.proximus.be/settings/profile )
doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden, die alleen door prox medewerkers zichtbaar zijn.
klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in he vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Reputatie 6
Badge +2

Er moet hier nogal wat gekoppeld worden!

Dat kunnen mensen Proximus en die komen hier niet in WE.

Kijk ondertussen of er voldoende informatie staat op uw forumprofiel.

 

Reageer