Vraag

pickx

  • 22 August 2023
  • 10 reacties
  • 106 Bekeken

Waarom kan ik picknick niet ontvangen in het buitenland (Italië)? Ik krijg steeds nietszeggende foutberichten. Dit is niet eenmalig. Vorig jaar was dit net hetzelfde


10 reacties

staat locatie actief op je toestel

Reputatie 7
Badge +1

staat locatie actief op je toestel

@Martin Dit is altijd eerste waar ik aan denk. Maar er is iets met Pickx. Als ik Pickx op mijn of mijn vrouw haar iPad opstart geeft deze een melding probeer opnieuw, druk dan op de Annulatie en Pickx start gewoon. Als ik tv wil kijken via hotspot met mijn iPhone dan kan ik de programma’s selecteren, maar als ik dit programma wil starten doet deze niets. Dit is zowel bij Live als terug kijken. Meermaals meegemaakt zowel in België als in het buitenland. Meermaals op het forum aangeven maar geen reactie van een Proximus medewerker. Wil wel nog even kwijt de Yelo app en de ZiggoGo app op de iPad werken perfect met de hotspot. Dus neem aan dat dit niet aan mijn iPad ligt maar bij Pickx 🤔😉

Reputatie 7
Badge +5

@rdbmystea Waar is dit juist? Gebruik je dit op via 4G of via de wifi? 

@Antoon1 Heb je de tv aanbieder al eens uitgeschakeld in de instellingen van je iPad? Deze mag je ook uitgeschakeld laten als je terug gaat inloggen bij Pickx. 

Reputatie 7
Badge +1

@rdbmystea Waar is dit juist? Gebruik je dit op via 4G of via de wifi? 

@Antoon1 Heb je de tv aanbieder al eens uitgeschakeld in de instellingen van je iPad? Deze mag je ook uitgeschakeld laten als je terug gaat inloggen bij Pickx. 

@DaisyS Bedankt voor het antwoord. Heb dit nu gedaan op alle 2 de iPads. Heb ook opnieuw moeten inloggen bij Pickx. En Pickx doet het op alle 2 zonder probleem. Maar dit is wel op WiFi thuis. Morgen vertrekken we weer met de mobilhome naar Frankrijk en dan gebruiken we de hotspot indien dit niet anders kan. Hou U op de hoogte 😉👍🤗 PS. Zo een gratis datasim waar wij op dit forum stemmen voor proberen te winnen zou een ideaal scenario zijn. Jou stem Daisy in deze zou veel kunnen betekenen 😉👍

Reputatie 7
Badge +1

@rdbmystea Waar is dit juist? Gebruik je dit op via 4G of via de wifi? 

@Antoon1 Heb je de tv aanbieder al eens uitgeschakeld in de instellingen van je iPad? Deze mag je ook uitgeschakeld laten als je terug gaat inloggen bij Pickx. 

@DaisyS Bedankt voor het antwoord. Heb dit nu gedaan op alle 2 de iPads. Heb ook opnieuw moeten inloggen bij Pickx. En Pickx doet het op alle 2 zonder probleem. Maar dit is wel op WiFi thuis. Morgen vertrekken we weer met de mobilhome naar Frankrijk en dan gebruiken we de hotspot indien dit niet anders kan. Hou U op de hoogte 😉👍🤗 PS. Zo een gratis datasim waar wij op dit forum stemmen voor proberen te winnen zou een ideaal scenario zijn. Jou stem Daisy in deze zou veel kunnen betekenen 😉👍

@DaisyS Zou U op de hoogte houden als we in Frankrijk zijn met de mobilhome en hotspot gebruiken voor de Pickx app. Wou even zeggen dat het nu goed werkt. Mijn dank hiervoor 🚐👍🤗

Reputatie 7
Badge +1

@rdbmystea Waar is dit juist? Gebruik je dit op via 4G of via de wifi? 

@Antoon1 Heb je de tv aanbieder al eens uitgeschakeld in de instellingen van je iPad? Deze mag je ook uitgeschakeld laten als je terug gaat inloggen bij Pickx. 

@DaisyS Bedankt voor het antwoord. Heb dit nu gedaan op alle 2 de iPads. Heb ook opnieuw moeten inloggen bij Pickx. En Pickx doet het op alle 2 zonder probleem. Maar dit is wel op WiFi thuis. Morgen vertrekken we weer met de mobilhome naar Frankrijk en dan gebruiken we de hotspot indien dit niet anders kan. Hou U op de hoogte 😉👍🤗 PS. Zo een gratis datasim waar wij op dit forum stemmen voor proberen te winnen zou een ideaal scenario zijn. Jou stem Daisy in deze zou veel kunnen betekenen 😉👍

@DaisyS Zou U op de hoogte houden als we in Frankrijk zijn met de mobilhome en hotspot gebruiken voor de Pickx app. Wou even zeggen dat het nu goed werkt. Mijn dank hiervoor 🚐👍🤗

@DaisyS Heb weer een probleem met Pickx tv via hotspot. Pickx start op maar de zenders bij live tv niet. Als ik naar instellingen gaat zie ik dit. Zit nu in Frankrijk. U hulp in deze is welkom. Alvast bedankt 🤔

 

Reputatie 7
Badge +1

@DaisyS Bedankt voor geen antwoord. Vandaag en gisterenavond werkte het weer een beetje. Betaal altijd op tijd. Krijg 5GB voor Pickx TV, voor mijn vrouw en mij dat is 10GB. Maar eigenlijk doordat dit probleem niet opgelost raakt is deze data gewoon voor de vuilnisbak. Voor alle problemen zie je Proximus medewerkers antwoorden op dit forum. Behalve voor Pickx en de Datasim. Ben een beetje teleurgesteld maar toch een prettig weekend en hopend maandag op een antwoord 😥😪

Reputatie 7
Badge +1

Een ding snap ik niet, we zijn regelmatig weg met de mobilhome. Gebruiken Pickx met WiFi indien mogelijk anders met hotspot. Regelmatig problemen met hotspot. Geef dit ook aan. Geen reactie van een PX medewerker. Maar indien er een internetstoring ergens wordt daar gelijk compensatie voor gevraagd en gelijk behandeld door een PX medewerker. Verlies ook veel data van de 5GB die we krijgen bij het mobile abonnement. Heb naar een Mobile M, 75GB, moeten upgraden om toch als er geen WiFi is met een hotspot regelmatig te kunnen kijken. Jammer dat er verschil gemaakt wordt 😥

Reputatie 7
Badge +4

@Antoon1 Er wordt geen onderscheid gemaakt tussen het soort problemen. Administratieve en technische problemen worden wel door 2 verschillende diensten behandeld. Het is wel zo dat we momenteel een beetje achterstand hebben voor de technische posts en soms pas enkele dagen later antwoorden op een post. Onze excuses daarvoor. 

Wat betreft je probleem met Pickx; doet dit zich enkel voor als je via de hotspot verbonden bent ? Heb/Had je dan een goede ontvangst op de GSM ? 

Stonden de instellingen in je I-pad dan later wel terug goed, of heb je ze terug handmatig moeten instellen ? 

Als je de mogelijkheid had om dan via Wifi te kijken, werkte dat dan wel ? 

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1 Er wordt geen onderscheid gemaakt tussen het soort problemen. Administratieve en technische problemen worden wel door 2 verschillende diensten behandeld. Het is wel zo dat we momenteel een beetje achterstand hebben voor de technische posts en soms pas enkele dagen later antwoorden op een post. Onze excuses daarvoor. 

Wat betreft je probleem met Pickx; doet dit zich enkel voor als je via de hotspot verbonden bent ? Heb/Had je dan een goede ontvangst op de GSM ? 

Stonden de instellingen in je I-pad dan later wel terug goed, of heb je ze terug handmatig moeten instellen ? 

Als je de mogelijkheid had om dan via Wifi te kijken, werkte dat dan wel ? 

@HadewychT Bedankt om te antwoorden. Sorry dat ik laat antwoord, maar we zijn nu op vakantie in Frankrijk. Probleem alleen met hotspot. De ene keer werkt het wel de andere keer niet. Stuur 2 foto’s mee om te laten zien bij opstarten en instelling iPad. Aan jullie om te kijken wat mis is. Heb een duurder gsm abo bij Flex gepakt om toch tv te kijken indien met hotspot een probleem is. Hoor het wel. Prettig weekend.

 

Reageer