Waarom kan ik picknick niet ontvangen in het buitenland (Italië)? Ik krijg steeds nietszeggende foutberichten. Dit is niet eenmalig. Vorig jaar was dit net hetzelfde
staat locatie actief op je toestel
Een ding snap ik niet, we zijn regelmatig weg met de mobilhome. Gebruiken Pickx met WiFi indien mogelijk anders met hotspot. Regelmatig problemen met hotspot. Geef dit ook aan. Geen reactie van een PX medewerker. Maar indien er een internetstoring ergens wordt daar gelijk compensatie voor gevraagd en gelijk behandeld door een PX medewerker. Verlies ook veel data van de 5GB die we krijgen bij het mobile abonnement. Heb naar een Mobile M, 75GB, moeten upgraden om toch als er geen WiFi is met een hotspot regelmatig te kunnen kijken. Jammer dat er verschil gemaakt wordt 😥
Wat betreft je probleem met Pickx; doet dit zich enkel voor als je via de hotspot verbonden bent ? Heb/Had je dan een goede ontvangst op de GSM ?
Stonden de instellingen in je I-pad dan later wel terug goed, of heb je ze terug handmatig moeten instellen ?
Als je de mogelijkheid had om dan via Wifi te kijken, werkte dat dan wel ?
Wat betreft je probleem met Pickx; doet dit zich enkel voor als je via de hotspot verbonden bent ? Heb/Had je dan een goede ontvangst op de GSM ?
Stonden de instellingen in je I-pad dan later wel terug goed, of heb je ze terug handmatig moeten instellen ?
Als je de mogelijkheid had om dan via Wifi te kijken, werkte dat dan wel ?
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.