Ik probeer sinds gisteren in te loggen op pickx . Ik ben een nieuwe klant . Maar het lukt niet als ik mijn gegevens met paswoord invul krijg ik direct erna weer een inlog scherm . Wat moet ik doen ? Iemand een oplossing ? Ik heb de app ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd .
Waarschijnlijk is als nieuwe klant deze nog niet niet gekoppeld aan je account, maar als prox medewerkers hier de draad opnemen kunnen ze dit natrekken/oplossen voor u.
Dat zou kunnen maar probeer Proximus zelf maar eens te bereiken . Messenger lukt voor geen meter .
Maar als ze hier je post doornemen zou dit vlug moeten opgelost zijn,
zoals je ziet hier is men ook bezig aan de oplossing → https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/foutmelding-pickx-app-50982#post659536
Kan je dit nu nog even testen aub?
Tis in orde merci
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.