Vraag

Pickx

  • 26 February 2020
  • 18 reacties
  • 128 Bekeken

ingelogd op Pickx app maar kan geen live beelden zien !

account is gekoppeld en kan inloggen en zie alles behalve live tv !

 


18 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik zie één toestel gelinkt, een LG, kan je even testen op een ander toestel aub? 

Ik heb 2 toestellen gelinkt beide lg ! Op 1 werkt het wel 

Kan je de applicatie deïnstalleren op het toestel waar het nu niet op werkt en dan nog eens herinstalleren?

heb ik al gedaan, toen zag ik alles behalve live beelden en ondertussen heb ik opnieuw geprobeerd en krijg ik de app zelfs niet meer geopend !

heb ondertussen de app verwijderd en terug geinstalleerd en krijg hetzelfde resultaat geen live beelden met de vermelding “Stream niet beschikbaar” ! heb nochthans wifi verbinding en ook al geprobeerd op 4 G !

Welk type en model LG heb je?

LG Q6 beide toestellen !

 

Staat de locatie-instelling aan op dat toestel?

net gecontroleerd ! ja 

Ben je in de mogelijkheid om dat toestel volledig naar fabrieksinstellingen te herstellen/resetten?

Ik ben ondertussen thuis gekomen en op mijn wifi netwerk gaat het wel om live te kijken ! Maar de bedoeling is toch dat ik overal kan tv kan kijken, ook via 4G.

Zou het je toevallig nu terug lukken om via 4G live te kijken als je de WiFi uitschakelt?

Ik ben nu bij mij thuis heb hier geen 4G ontvangst en dus lukt het ook niet op het netwerk !

Kan je me even de twee laatste cijfers geven van het nummer van jouw toestel (die dus niet werkte)?

06 

Normaal zou op die mobiele lijn zeker Pickx moeten werken. 

Laat zeker nog iets weten als je het nog eens hebt kunnen testen op 4G, al dan niet kunnen we het verder laten bekijken.

Ok !

Ik heb het vandaag terug getest en met succes ! Elkel op 1 wifi toestel op het bedrijf niet , maar dat zal waarschijnlijk aan het toestel hangen. Bedank voor de tips.

Reageer