Skip to main content
Vraag

Pickx


ingelogd op Pickx app maar kan geen live beelden zien !

account is gekoppeld en kan inloggen en zie alles behalve live tv !

 

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4

Ik zie één toestel gelinkt, een LG, kan je even testen op een ander toestel aub? 


  • Rising star
  • 26 februari 2020

Ik heb 2 toestellen gelinkt beide lg ! Op 1 werkt het wel 


  • 26 februari 2020

Kan je de applicatie deïnstalleren op het toestel waar het nu niet op werkt en dan nog eens herinstalleren?


  • Rising star
  • 26 februari 2020

heb ik al gedaan, toen zag ik alles behalve live beelden en ondertussen heb ik opnieuw geprobeerd en krijg ik de app zelfs niet meer geopend !


  • Rising star
  • 26 februari 2020

heb ondertussen de app verwijderd en terug geinstalleerd en krijg hetzelfde resultaat geen live beelden met de vermelding “Stream niet beschikbaar” ! heb nochthans wifi verbinding en ook al geprobeerd op 4 G !


  • 26 februari 2020

Welk type en model LG heb je?


  • Rising star
  • 26 februari 2020

LG Q6 beide toestellen !

 


  • 26 februari 2020

Staat de locatie-instelling aan op dat toestel?


  • Rising star
  • 26 februari 2020

net gecontroleerd ! ja 


  • 26 februari 2020

Ben je in de mogelijkheid om dat toestel volledig naar fabrieksinstellingen te herstellen/resetten?


  • Rising star
  • 26 februari 2020

Ik ben ondertussen thuis gekomen en op mijn wifi netwerk gaat het wel om live te kijken ! Maar de bedoeling is toch dat ik overal kan tv kan kijken, ook via 4G.


  • 26 februari 2020

Zou het je toevallig nu terug lukken om via 4G live te kijken als je de WiFi uitschakelt?


  • Rising star
  • 26 februari 2020

Ik ben nu bij mij thuis heb hier geen 4G ontvangst en dus lukt het ook niet op het netwerk !


  • 26 februari 2020

Kan je me even de twee laatste cijfers geven van het nummer van jouw toestel (die dus niet werkte)?


  • Rising star
  • 26 februari 2020

06 


  • 26 februari 2020

Normaal zou op die mobiele lijn zeker Pickx moeten werken. 

Laat zeker nog iets weten als je het nog eens hebt kunnen testen op 4G, al dan niet kunnen we het verder laten bekijken.


  • Rising star
  • 26 februari 2020

Ok !


  • Rising star
  • 27 februari 2020

Ik heb het vandaag terug getest en met succes ! Elkel op 1 wifi toestel op het bedrijf niet , maar dat zal waarschijnlijk aan het toestel hangen. Bedank voor de tips.


Reageer