Skip to main content
Vraag

Picks weer plat op pc


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 90 reacties

Proximus, ‘t is nu echt niet ‘t moment om plat te vallen. Om de één of andere zeer onduidelijke reden blijven jullie dat Picks-gedrocht na al die jaren inefficiëntie toch steunen, maar ‘t mag nu toch dringend veranderen…
Een mens kijkt op zijn gemak naar de slimste mens, en plots…
 

 

10 reacties

Martin
  • 33333 reacties
  • 17 oktober 2023

@fic66  en via de pickx-app werkt het daar niet?

Via http://pickx.be kan ik zelf niet meer inloggen

 


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 90 reacties
  • 17 oktober 2023

Geen Picks-app geïnstalleerd. Ik doe het via de website..


Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 476 reacties
  • 17 oktober 2023

hier ook geen pickx op de website en ook geen producten te zien op my proximus, daar kan ik inloggen maar het zogezegd geen producten

gelukkig nog tv op mijn televisie toestel


Martin
  • 33333 reacties
  • 17 oktober 2023

Pickx ondertussen opgelost hier.


JVC-KAP
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 18 oktober 2023

Heb hetzelfde probleem met Pickx deze voormiddag. Programma’s op de box zijn niet meer beschikbaar en het scherm blijft zwart en via de website krijg ik de melding 

500: Internal server error

Er is blijkbaar een kink in de kabel geslopen. We proberen die zo snel mogelijk te ontwarren... Als je vragen hebt, kan je ons contacteren via het contactformulier onderaan de pagina.

 

Enig idee wanneer dit probleem van de baan is???


  • Rising star
  • 14 reacties
  • 18 oktober 2023

Hier ook problemen met Pickx sinds een half uurtje. Opnames kunnen niet afgespeeld worden op de TV box of op de Android app. Heb al eens heel het boeltje herstart (modem, etc) maar geen soelaas.


Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 476 reacties
  • 18 oktober 2023

hier ook 500 internal server error


JVC-KAP
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 18 oktober 2023

Eindelijk een reactie op X (het vroegere  Twitter):

 

Naar aanleiding van een technisch incident kunt u problemen ondervinden met uw mobiele data of met bepaalde interactieve Pickx-diensten. Dit heeft ook invloed op de bereikbaarheid van onze contactcenters. We doen er alles aan om de situatie zo snel mogelijk te herstellen.


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 90 reacties
  • 18 oktober 2023

We zijn nu 17 (!) uur verder…
 

 

En als ik in mijn Proximus ga kijken…
 

 

Maar via Twitter krijg je een ander verhaal…
 

‘Momenteel’ is mooi gekozen… ‘t Duurt al sinds de introductie van Pickx!!


Martin
  • 33333 reacties
  • 18 oktober 2023

Ter info: Er zijn verschillende problemen om bepaalde PX sites te openen, PX is ervan op de hoogte, dus zal het afwachten worden tot zij het opgelost krijgen!


Reageer