Beantwoord

Overstap

  • 7 October 2020
  • 21 reacties
  • 306 Bekeken

Reputatie 2

Hoi, ben gisteren van Tuttimus naar Flex overgestapt. Ontvang ik  dat automatisch de nieuwe Android decoder?

Groeten

icon

Beste antwoord door Danny64 7 October 2020, 06:48

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Normaal wel , maar met de V7 al veel misserie gehad en nog steeds .…

 

Reputatie 2

Normaal wel , maar met de V7 al veel misserie gehad en nog steeds .…

 

Niet echt iets om op te wachten dan? ;-)

Reputatie 4
Badge +1

Neen  inderdaad

 @Kevin80 

Maar ik moet er wel aan toevoegen dat ik uit al de reacties hier omtrent de v7 bezitters, dat je daar toch geen rechte lijn kunt in trekken. Het komt er hier op neer dat er zijn die zelf de v7 niet meer willen en omruilen naar een v5-Compact, dan een groep die niet content is met de v7 en vragen wanneer komt dit uiteindelijk in orde ik ben het beu en dan een laatste groep die er echt kan mee leven. 

Dus de conclusie is dat het afhangt aan wat je zich het meest ergert, aan wat nog niet 100% in orde is aan de V7!

Het is in feite maar op het moment dat je hem in bezit hebt dat je dan voor je eigen kunt uitmaken!

Reputatie 2

 @Kevin80 

Maar ik moet er wel aan toevoegen dat ik uit al de reacties hier omtrent de v7 bezitters je daar toch geen rechte lijn kan door trekken, het komt er hier op neer dat er zijn die zelf de v7 niet meer willen en omruilen naar een v5-Compact dan een groep die niet content is met de v7 en vragen wanneer komt dit uiteindelijk in orde en dan een laatste die er echt kan leven. 

Dus de conclusie is dat het afhangt aan wat je zich het meest ergert, aan wat nog niet 100% in orde is aan de V7!

Het is in feite maar op het moment dat je hem in bezit hebt dat je dan voor je eigen kunt uitmaken!

Ik wil hem in ieder geval wel proberen. Heb altijd wel iets gehad voor nieuwe aparaten, met of zonder kinderziektes ;-)

@Kevin80 Dan kun je gewoon afwachten tot iemand van het proximus forumteam je hierbij verder helpt, als ze hier je bericht oppikken.

PS: Met flex zal je wel aan de voorwaarden voldoen en er wordt ook door hen gekeken of je internetsnelheid hoog genoeg is.

Reputatie 4
Badge +1

Als je na 1 week ,al de melding krijgt, geen verbinding met internet foutcode A0001 ,en zonder tv valt ,lijkt mij het toch logisch dat men actie onderneemt.... dit is een foutcode van de V7 die regelmatig voor komt ...

Dan wel maar blijkbaar niet bij iedereen. (dat kun je o.a. ook afleiden uit hoeveel en hoe frequent iemand met een v7 hun ongenoegen uiten)

Ik ga nog een andere vergelijking maken met de V5 waren er ook die heel veel miserie hadden, mijn pa heeft jaren lang zo’n V5 gehad en had er totaal geen problemen mee….

Maar als het echt de spuitgaten uitloopt dan kun je altijd terug omruilen met een v5-Compact, enfin is verplicht natuurlijk niemand niet om een V7 te nemen, dat moet iedereen zelf uitmaken uiteraard! 

Reputatie 4
Badge +1

Om All Stars Sports nl en Disney was ik verplicht een V7 te nemen...

Kun je dan de v7 niet omruilen voor een V5-compact (indien je dit zou wensen wel te verstaan) , iis dat wat je bedoelt?

Maar ik denk dat je bedoelt dat je met zo’n pak en disney+ wilt via de decoder gebruiken je een V7 nodig hebt.

Reputatie 4
Badge +1

Hebben een andere V7 opgestuurd, de vraag is ,of hiermee het probleem mee verholpen is,

Het moet de V7 zijn of Disney werkt niet ,was hun uitleg... ik had een V5 compact,nooit misserie mee gehad ..

Maar niet alleen via de v7 beschikbaar.

Disney+ is beschikbaar op de meeste toestellen met internetverbinding (smartphone, pc, tablet, compatibele smart-TV en spelconsole) en rechtstreeks via de nieuwe Proximus Android TV Decoder of Apple TV.

natuurlijk zou je dan via bvb chromcast Ultra HDMI dongle kunnen disney+ in 4K op je tv kijken , als je geen v7 hebt, want naar het schijnt is disney+ niet in 4K via de v7 decoder!!

PS: ik heb ook een V5-compact en inderdaad ook geen problemen mee.

Reputatie 4
Badge +1

Andere V7 ontvangen, weeral bijna 2 uur telefoon... zelfde probleem, " geen verbinding internet…

Ga nu terug een V5 compact krijgen, daar had ik geen probleem mee,hopelijk nu met de V5  geen problemen ...

kan dit helpen om vast te stellen waar je internet probleem zit 

→ https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_led/particulieren/support/internet/internet-thuis/installatie-en-kabels/controlelampjes-op-je-modem.html

Reputatie 4
Badge +1

Alle lampjes op mijn modem branden correct

Zou het lukken met de V5 compact ? 

Kreeg de uitleg ,die werkt niet met internet verbinding , zoals de V7…

Over deze uitleg heb ik mijn twijfels,....ben benieuwd

ze bedoelen waarschijnlijk om te streamen zoals bij de v7 kan bv youtube en Disney+

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb het gehad met Proximus, kan alleen maar zeggen , onkunde ,!

Dit heeft mij al 4 uur telefoon gekost, ze gingen een V5 Compact opsturen,…

Wat doen ze terug een V7 ,nr 3 al

En verkeerd adres er boven op..

Zit nu al bijna 1 week zonder tv 

Begrijp echt niet wat klungelaars daar zitten op de klantendienst

Dus weeral is gebeld voor een V5 , en wachten tot 13 oktober ,.. plezant is anders ...

 

 

Oei wat is er daar aan de hand, kan dan niemand van het prox forum team dit vlug rechtzetten !

Reputatie 4
Badge +1

Blijkbaar niet, heb al wat aan de lijn gekregen , steeds verkeerd , verkeerde info enz ,

Is daar nu echt geen interventie team die u vlugger uit de nood kan helpen …

Kan je een andere decoder ophalen in een Proximus winkel , mijn geval Leuven ....? 

Nu moet ik weeral wachten ..., voorwat dienen die Procimus shops dan eigenlijk ....???

Mvg

 

 

In de shops is omruilen van decoders inderdaad al een ganse tijd niet meer mogelijk.

Reputatie 4
Badge +1

Niet te geloven..…

Dan zijn die Telenet shops toch wat anders…

Allez weer een weekend geen tv, bedankt Proximus ....

 

 

Reageer