Na verhuis werden nieuwe b-box en decoder geplaatst. Wat moet er gebeuren met de oude toestellen?
De oude witte bbox2’s moet niet meer teruggestuurd worden en de oude V4 decoders ook niet (afstandsbediening ook niet)
Voor andere apparaten kan iemand van Proximus zelf de retourlabels opsturen via mail als bijlage, daarom best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag.
NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
De oude witte bbox2’s moet niet meer teruggestuurd worden en de oude V4 decoders ook niet (afstandsbediening ook niet)
Voor andere apparaten kan iemand van Proximus zelf de retourlabels opsturen via mail als bijlage, daarom best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag.
NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
De oude witte bbox2’s moet niet meer teruggestuurd worden en de oude V4 decoders ook niet (afstandsbediening ook niet)
Voor andere apparaten kan iemand van Proximus zelf de retourlabels opsturen via mail als bijlage, daarom best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag.
NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
Ik dacht dat je 2 weken de tijd had om die binnen te leveren in een winkel van proximus of deBPost. maar daar kan je dan best eens eerst aan de klantendienst vragen wat je het beste doet.
hier → Een toestel omruilen, herstellen of terugsturen | Proximus spreken ze spijtig genoeg niet over inleveren in een proximus shop, niettegenstaande er wel al klanten zo hun toestellen ingeleverd hebben vi de Prox shop, ook als het niet gaat om een opzeg.
Beter een officieel antwoord afwachten van een Prox forummedewerker maandag als ze hier terug langskomen.
Dag
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.