Beste
Vorige maand heb ik via MyProximus de Pickx Sports optie stopgezet. Er kwam toen de melding ‘We werken eraan’. Vandaag staat die melding er nog steeds, en is die optie blijkbaar nog steeds actief. Kan dit worden stopgezet?
Alvast bedankt
Beste
Vorige maand heb ik via MyProximus de Pickx Sports optie stopgezet. Er kwam toen de melding ‘We werken eraan’. Vandaag staat die melding er nog steeds, en is die optie blijkbaar nog steeds actief. Kan dit worden stopgezet?
Alvast bedankt
Heel erg bedankt!
Beste,
Ik heb hetzelfde probleem: begin juni heb ik de opzegging gedaan voor Pickx Sports. Ondertussen blijft de melding staan: We werken eraan. Gisteren terug de maandelijkse factuur gekregen waarbij opnieuw €16,99 aangerekend wordt voor dit pakket..
Ik heb al een paar keer opnieuw geprobeerd om de opzegging te doen, maar er verandert niets.
Kunnen jullie dit aub bekijken?
Alvast bedankt,
mvg,
Cindy
Sorry voor het ongemak
het nodige werd gedaan: opzeg pickx sport en rechtzetting facturatie juni en juli
groetjes
Tina
Beste,
Ik heb 2 maanden geleden met veel moeite pickx sports opgezegd (wie houdt dit actief wanneer de competitie stilligt?) en nu wil ik het terug activeren en weer hetzelde ‘we werken eraan’. Volgens mij heb ik ook nog een maand teveel betaald voor dit werd stopgezet.
Kan deze optie terug geactiveerd worden?
Kan dit op een klantvriendelijke manier via de site gebeuren? Ik krijg het stilaan van de technische problemen op jullie website.
Groeten
Goeiemorgen
Bedankt Luc!
In het verleden heb ik dit altijd zonder problemen kunnen doen via de website, maar om een of andere reden lukt dit tegenwoordig niet meer. Is dit een gekend probleem?
Beste,
Ik heb ook 2 maanden geleden Pickx Sports opgezegd toen de competitie stillag, dat moest toen via de klantendienst aangezien de site telkens problemen had. Nu probeer ik die optie weer te activeren, maar krijg ik de melding: ‘Uw bestelling is in behandeling. U ontvangt een bevestiging via e-mail’. Er kwam nooit een mail binnen.
Kan deze tv-optie opnieuw geactiveerd worden?
Tot nu toe werd ik terugbetaald voor de maand juni in mijn factuur van juli, klopt het dat ik bij mijn volgende factuur dan ook terugbetaald zal worden voor de maand juli?
Groeten
Ter info: maandag pas komt een forummedewerker terug langs om je hierbij verder te helpen.
Dag
Merci
Dag
Beste
Ik heb begin deze maand via de website de “Pickx Sports” optie stopgezet. Er kwam toen de melding ‘We werken eraan’. Vandaag staat die melding er nog steeds, en is die optie blijkbaar nog steeds actief. Kan dit gecorrigeerd worden?
Alvast bedankt
Probeer eens via de decoder deze optie op te zeggen.
met de V7 decoder
met decoders V6 of V5 :
hier nog wat meer informatie en mogelijkheden om TV opties te deactiveren of te activeren
Een optie activeren of deactiveren | Proximus na openen van de link kies je TV vervolgens
Via het tv-menu
Als dat niet lukt is er nog deze optie
Je kunt tv-opties (Pickx Mix, Netflix, Pickx Sports, TV Replay+, enz.) toevoegen of verwijderen in MyProximus Producten | Proximus of via het Pickx-menu (op je TV Box en via Proximus Pickx Website Abonnementen - Proximus Pickx ).
Thx, PAT52 het ging hier enkel via de myproximus APP.
Via de decoder zelf lukte ook niet, daarin kan ik de optie pickx sports wel zien ‘actief’ maar kan hem niet deactiveren.
beste,
ik heb de zelfde probleem heb op alle 3 de apparaten al geprobeert opte zeggen maar het lukt niet heb het een maand geleden gedaan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.