Vraag

Opzeggen Pickx Sports


Beste

Vorige maand heb ik via MyProximus de Pickx Sports optie stopgezet. Er kwam toen de melding ‘We werken eraan’.  Vandaag staat die melding er nog steeds, en is die optie blijkbaar nog steeds actief. Kan dit worden stopgezet?

Alvast bedankt


14 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@mar12 Mijn excuses hiervoor. Ik heb Pickx Sports opgezegd en een rechtzetting gemaakt voor het abonnement van juni (€ -16,99). Groetjes, Antonella

Heel erg bedankt!

Beste,

Ik heb hetzelfde probleem: begin juni heb ik de opzegging gedaan voor Pickx Sports. Ondertussen blijft de melding staan: We werken eraan. Gisteren terug de maandelijkse factuur gekregen waarbij opnieuw €16,99 aangerekend wordt voor dit pakket..

Ik heb al een paar keer opnieuw geprobeerd om de opzegging te doen, maar er verandert niets.

Kunnen jullie dit aub bekijken?

Alvast bedankt,

mvg,

Cindy

 
 
Reputatie 7
Badge +2

@Confiturke 

Sorry voor het ongemak

het nodige werd gedaan: opzeg pickx sport en rechtzetting facturatie juni en juli

groetjes

Tina

Beste,

 

Ik heb 2 maanden geleden met veel moeite pickx sports opgezegd (wie houdt dit actief wanneer de competitie stilligt?) en nu wil ik het terug activeren en weer hetzelde ‘we werken eraan’.  Volgens mij heb ik ook nog een maand teveel betaald voor dit werd stopgezet.

Kan deze optie terug geactiveerd worden?

Kan dit op een klantvriendelijke manier via de site gebeuren?  Ik krijg het stilaan van de technische problemen op jullie website.

 

Groeten

 

Reputatie 6
Badge +2

Goeiemorgen @RD_02 . Het boeketPickx Sport is opnieuw geactiveerd, vanzodra het order afgewerkt is. In verband met de laattijdige opzeg heb ik u een creditnota aangemaakt twv 23,36 euro.  Groetjes Luc

Bedankt Luc!

In het verleden heb ik dit altijd zonder problemen kunnen doen via de website, maar om een of andere reden lukt dit tegenwoordig niet meer.  Is dit een gekend probleem?

Reputatie 6
Badge +2

@RD_02  Niet echt een probleem, er zijn de laatste tijd veel aanpassingen aan de app alsook nieuwe toepassingen.

 

Beste,


Ik heb ook 2 maanden geleden Pickx Sports opgezegd toen de competitie stillag, dat moest toen via de klantendienst aangezien de site telkens problemen had. Nu probeer ik die optie weer te activeren, maar krijg ik de melding: ‘Uw bestelling is in behandeling. U ontvangt een bevestiging via e-mail’. Er kwam nooit een mail binnen.


Kan deze tv-optie opnieuw geactiveerd worden?
Tot nu toe werd ik terugbetaald voor de maand juni in mijn factuur van juli, klopt het dat ik bij mijn volgende factuur dan ook terugbetaald zal worden voor de maand juli?


Groeten

 

Ter info: maandag pas komt een forummedewerker terug langs om je hierbij verder te helpen.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @indy_cg kun je je klantgegevens aanvullen in het profiel hier, voor nazicht? Groetjes, Heidi

@HeidiE Klantgegevens zijn aangepast. Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

Merci @indy_cg ik maak dossier 51021493 en doe het nodige! Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Dag @indy_cg de optie wordt opnieuw geactiveerd en de facturatie wordt (gedeeltelijk automatisch) rechtgezet op je volgende factuur! Groetjes, Heidi

Reageer