Vraag

opnames zichtbaar in app maar niet op decoder

  • 7 July 2021
  • 7 reacties
  • 462 Bekeken

Beste

 

Ik ben veranderd van decoder. Ik van de v6 naar de v7 gegaan.

Nu werkt de v6 met de cloud en de v7 ook.

Echter de opgenomen films die ik langer heb bewaart en opgenomen op de v6, staan wel in de app maar niet op de v7.

 

Als ik de opnames wil bekijken via de app komt er op  alleen te bekijken op de decoder en daar is het probleem dat enkel op de opnames die met de v7 gebeurd zijn er op staan.

 

Wat kan hier aangedaan worden om dit terug in orde te krijgen?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Beste

 

Ik ben veranderd van decoder. Ik van de v6 naar de v7 gegaan.

Nu werkt de v6 met de cloud en de v7 ook.

Echter de opgenomen films die ik langer heb bewaart en opgenomen op de v6, staan wel in de app maar niet op de v7.

 

Als ik de opnames wil bekijken via de app komt er op  alleen te bekijken op de decoder en daar is het probleem dat enkel op de opnames die met de v7 gebeurd zijn er op staan.

 

Wat kan hier aangedaan worden om dit terug in orde te krijgen?

zijn de opnames zichtbaar na een herstart van je decoder ?

Nee.

Er is een paar maand geleden een technieker langsgeweest wegens de problemen met decoder en de foutmelding p131.

 

Hij heeft dan de decoder herstart en ik heb trouwens dit ook al een paar keer moeten voor de interventie en ze komen niet zichtbaar, enkel op de app zijn ze zichtbaar niet afspeelbaar

 

Echter de opgenomen films die ik langer heb bewaart en opgenomen op de v6, staan wel in de app maar niet op de v7.

@jonathandr was dat niet iets dat nog moest opgelost worden bij de V7 om lange termijn opnames op de V7 te kunnen afspelen , of vergis ik mij?

 

Reputatie 7
Badge +4

 

Echter de opgenomen films die ik langer heb bewaart en opgenomen op de v6, staan wel in de app maar niet op de v7.

@jonathandr was dat niet iets dat nog moest opgelost worden bij de V7 om lange termijn opnames op de V7 te kunnen afspelen , of vergis ik mij?

 

@Martin  er zijn inderdaad een aantal problemen met de v7 op gebied van opnames, maar meestal zijn de opnames dan wel zichtbaar op toestel
@Elke31  kan je me een aantal van de opnames doorgeven, titel en zender, waarmee je dit probleem hebt ?
dan bekijk ik dit verder met ons TV team

 

@jonathandr was dat niet iets dat nog moest opgelost worden bij de V7 om lange termijn opnames op de V7 te kunnen afspelen , of vergis ik mij?

@Martin  er zijn inderdaad een aantal problemen met de v7 op gebied van opnames, maar meestal zijn de opnames dan wel zichtbaar op toestel

@jonathandr Ik zal dan een melding van vroeger verkeerd geïnterpreteerd hebben, het zal alleen lange termijn opnames doen via de V7 dat nog niet mogelijk is, maar lange termijn opnames bekijken van andere decoders zal wel mogelijk zijn via de V7 dan!

 

Ik zal straks als ik thuis ben alle titels opschrijven

Beste

 

De titels zijn 

The princess diaries 2 op play 5

Independence day op vtm

Sister act 2 op vtm

The prince and me 3 op vtm 3

Miss peregrines home for peculiar childeren op vtm

The princess diaries op vtm3

X-men apocalypse  op vtm 2

White house down op vtm 2

The prince and me 4 op vtm 3

Unstoppable op vtm

Pride, prejudice and zombies op vtm 2

Pirates of the caribbean salazar revenge op vtm

Armageddon op play 6

Fc de kampioenen kerstspecial op een.

 

Over deze films gaat het

Reageer