Ik heb een V5 (met harde schijf) en een V7 decoder. Afgezien van de vele problemen met de V7 heb ik nu een probleem met de V5. Dit kon niet opgelost worden na 3 telefoontjes met Proximus support. Ter vervanging van de V5 is mij dan voorgesteld om een andere decoder (V7) op te sturen.Ik heb dan 3 maal gevraagd of de opnames op de harde schijf van de V5 dan niet verloren zijn. Hierop is 3 maal ontkennend geantwoord , de opnames zouden naar de V7 (cloud?) overgezet worden. Omdat ik hier erg mijn twijfels over heb stel ik hier de vraag of dit klopt? Mvg , Jos.
Trouwens je kunt dit toch zelf uittesten aangezien je al een V7 decoder hebt dan kun je controleren of je de opnames van je v5 kunt bekijken op je V7 decoder.
Het is trouwens ook zo dat bij de V7 voorlopig geen lange termijn opnames kunnen gemaakt worden en bekeken worden.
ja
Als je decoder nog voldoende werkt om de opnames te bekijken kan je deze wel eerst bekijken op je V5 voordat je de V7 aansluit.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.