Beantwoord

opnames na vervangen decoder v5 v7

  • 27 July 2023
  • 4 reacties
  • 1113 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

goede middag, 

al veel over geschreven maar nog niet heel duidelijk.

Mijn vriend heeft ongevraagd een v7 decoder toegestuurd gekregen ter vervanging van v6.

ook heeft hij nog een v5 (niet v5c).waarover niet gesproken wordt.

Ik dacht dat eerst v5 zou vervangen worden.

Probleem is nu dat hij zich vragen stelt over opnames die mogelijk vervallen bij omzetting van v6  naar v7.

heb begrepen dat alles onder de 60 dagen van v6 naar v7 probleemloos wordt overgezet. Alles wat ,als langer te bewaren, is ingesteld zou verloren zijn.

Vraag is nu in hoeverre de v5 decoder meespeelt. 

Hier staan ook dezelfde opnames op als op de v6 ,zowel minder dan 60 dagen alsook langer bewaarde.

Blijft alles wel op de v5 staan of gaan hier ook opnames verloren?

M.a.w. loopt hij enkel risico op opnameverlies op de v6? 

Wordt alles wat op v7 wordt opgenomen ook zichtbaar op v5?

Op v7 kan blijkbaar alleen opgenomen worden tot bewaartijd van 60 dagen. Kan ik dan die opnames wel verlengen op v5 tot 36 m.?

groetjes.

icon

Beste antwoord door Martin 27 July 2023, 19:17

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

de opnames die op de v7 zullen gebeuren gebeuren in de cloud en kunnen dus op de andere decoders ook bekeken worden.

Lange termijnopnames op je andere decoders kunnen niet bekeken worden op de v7 

de opnames die eventueel op de harde schijf opgenomen werden met de V5 kunnen niet op de v6 en v7 bekeken worden.

Bijkomende info niet alleen de v5 maar ook de V6 worden stilaan uit circulatie genomen zodat er alleen nog met de V7 en v5C verder zal gewerkt worden 

 

Reputatie 3
Badge +1

Dus : het is perfect mogelijk om .

,_ op te nemen op de v5 . Deze opnames worden niet zichtbaar op v7 en kunnen alleen op v5  tv afgespeeld worden.( tenzij ik de decoders verwissel )

_ lange termijn opnames gaan niet verloren op v5 en zijn enkel afspeelbaar op v5.

Op v7 zijn ze weg.

_ opnames op v7 zijn ook zichtbaar op v5 , maar enkel voor bewaartijd van 60 dagen.

Opnames op v7 zijn niet verlengbaar tot 36 maanden.

_ blijft nog 1 vraag : 

Vermits v7 opnames ook zichtbaar en afspeelbaar zijn op v5 decoder zou ik de bewaartijd  hier wel kunnen verlengen toch ? Klopt dit?

 

Dus : het is perfect mogelijk om .

,_ op te nemen op de v5 . Deze opnames worden niet zichtbaar op v7 en kunnen alleen op v5  tv afgespeeld worden.( tenzij ik de decoders verwissel )

Als je op de V5 een cloud opname doet (60 dagen) dan kunnen die wel op de V7 bekeken worden.

_ lange termijn opnames gaan niet verloren op v5 en zijn enkel afspeelbaar op v5.

Op v7 zijn ze weg.​​​​​

op de V7 kunnen geen lange termijn opnames bekeken of opnames nog niet verlengd worden naar 36 maanden. 

_ opnames op v7 zijn ook zichtbaar op v5 , maar enkel voor bewaartijd van 60 dagen.

Opnames op v7 zijn niet verlengbaar tot 36 maanden.
​​​​​​Inderdaad

_ blijft nog 1 vraag : 

Vermits v7 opnames ook zichtbaar en afspeelbaar zijn op v5 decoder zou ik de bewaartijd  hier wel kunnen verlengen toch ? Klopt dit?

daar durf ik niet met zekerheid op antwoorden, en wacht je best het officieel antwoord af van een PX moderator of van iemand op het forum die daar al ervaring mee heeft of kan uittesten!
In ieder geval als je dit zou kunnen verlengen op de v5, dan kun je ze niet meer bekijken op de v7.

 

 

Reputatie 3
Badge +1

Bedankt Martin, alles duidelijk nu ( op dat ene vraagje na ,maar dat komt nog wel).

Groetjes.