Skip to main content

sedert een dag op twee komt erop verschillende opnames enkel te zien via decoder, niet dat dit erg is want ik kijk toch meestal op de tv, NPO3 is normaal, maar niet die op één en Q2, 

Ze zijn wel te bekijken op TV en niet zoals enige tijd dat ze daar ook niet op stonden, raar 

Niet echt een probleem want ik heb toch geen harde schijf, ik heb een V5compact, vroeger met de V4 stonden ze dan op de harde schijf,

Waarom het nu zo is weet ik niet, en het gaat nu over verschillende opnames, 

Dit zou inderdaad niet mogen. Niet alle opnames zijn zichtbaar via de app, maar één en Q2 zouden geen probleem mogen zijn.

Heb je dit zowel via de site als via de app voor ? Op welke toestellen ? Kan je je cookies eens verwijderen en ook eens testen in een andere browser ?

Als we die verdere info hebben kan ik het doorgeven naar de specialisten voor verder onderzoek.


Via de site ik heb geen app


via http://proximuspickx.be 


Dus via de site zoals martin aangeeft


Kan je dan eens testen via een andere browser ? En de cookies verwijderen ? Is dit zowel op een PC als vb op een tablet voordat ik het doorgeef naar de specialisten voor onderzoek?


ik kijk op mijn laptop enkel via internet explorer, thuis is vanavond ook enkel via decoder, dit is de eerste keer voor thuis, 

morgen zal ik op een andere computer eens kijken naar een ander browser, maar ik twijfel of het daar aan kan liggen, want ik denk dat je daar hetzelfde zal zien, zal de verdere avond eens zien wat er gebeurd bij de volgende opnamen

laat je morgen iets weten,

 


of anders gewoon eens een andere explorer installeren bvb Firefox.


ik heb het geprobeerd in google chromo en met Firefox en daar is juist hetzelfde te zien, dus het ligt niet aan de soort,

 


Hopelijk brengen de proximus medewerkers het dan in orde voor u maandag.


Cookies en cache hebben enkel maar invloed wanneer je je niet kan inloggen op de Pickx website of wanneer de pagina niet goed weergegeven wordt. 


Meestal als ik cookies wis komt het in orde (wat ik altijd eerst probeer)  

Tot nu toe heeft cache wissen alleen, nog niks opgebracht bij mij en ook niet nadat cookies wissen niks opbracht.


ik heb de cookies verwijderd maar ik moet nu natuurlijk nog afwachten of het opgelost is, als er vandaag vb nog opnames gebeuren enkel op decoder, vooral van één en canvas want die gebeuren nooit op die manier 


ik doe nu geen update van het weekend,

eerst en vooral alle opnames zijn perfect te zien op tv maar op pickx de website zijn de volgende opnames allemaal enkel op decoder te zien

vrijdag - wallander - één

vrijdag - fortitude - canvas

vrijdag - name of the rose - canvas

zaterdag - profilage - één

zaterdag - smeris - NPO3

zaterdag - vranckx - canvas

zondag - kamp waes - één

zondag - over water - één

zoals je ziet zijn het allemaal opnames van één en canvas die ik normaal allemaal via pickx kan zien behalve NPO3 die normaal enkel op de decoder te zien is

alle opnames van VIJF en ZES waren normaal en dus te zien op de decoder

zoals 

zaterdag - NCIS - zes

zondag - criminal minds - vijf

zondag - FBI - vijf

zondag - Bull - vijf

die waren dus allemaal inorde

dus het is raar dat het vooral opnames waren van één en canvas die niet meer te zien zijn op de decorder

Hopelijk had u iets aan de bijkomende info om het door te geven aan de specialisten, 

ik heb ook al de cookies verwijderd waaraan ik twijfelde of dit zou helpen, de decorder is ook herstart, dus het lag daar niet aan

ik heb ook geen harde schijf, wel een V5compact

groetjes en hopelijk heb je nu genoeg informatie om iets te kunnen regelen

 


voor het ogenblik wordt de herhaling van thuis opgenomen op één en weer enkel beschikbaar op de decoder


op 3 februari is bijna alles opgenomen enkel te zien op decoder, alles van één - thuis en dertigers

op Q2 orange is the new black en mr robot

alles was vroeger ook te zien op pickx website

dus er wordt bijna niets meer opgenomen dat te zien is via website

ik kijk wel meestal op TV maar je moet toch de mogelijkheid hebben ook te kijken via de website zoal vroeger, wat is nu gewijzigd dat het zo fout loopt


Kan je jouw decoder even resetten? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html  

Ergens zit er een link niet juist, desnoods stel ik jouw TVprofiel opnieuw in. Langetermijnsopnames gaan dan wel verdwenen zijn, zou dit een probleem vormen?


ok ik ben nu bezig met het resetten, ik zal dan eens testen wat het resultaat is, de langetermijnopnames zijn opnames die ik bewaar voor de kleinkinderen, dus gelieve te wachten met mijn TV profiel terug in te stellen, ik zal zien wat de reset doet,

Het is niet dat ik niets kan zien op TV juist niet op de website

vriendelijk bedankt voor het antwoord en ik laat iets weten van het resultaat

groetjes


hallo, ik heb juist eens getest met verschillende opnames nu te doen en dit is het resultaat

dus één, caz en canvas zijn op decoder de rest niet

Maar je moet voorlopig niets ondernemen, want ik wil de langetermijnopnames niet kwijt, of toch nog niet, zolang ik ze goed op TV kan zien is het goed.

Zoveel kijk ik niet op pickx enkel als ik enige dagen weg ben maar één en canvas kun je ook vrtnu zien, maar op pickx is wel handig

zolang het daarbij blijft is het goed, anders laat ik het je weten

allesins bedankt voor je antwoord, bij verandering laat ik je het dus weten

groetjes


@Valencia De voorbije dagen was er een algemeen probleem met de opnames via de Pickx app of Pickx website. De betrokken dienst is het nodige aan het doen om deze opnames te herstellen. De nieuw gemaakte opnames moeten wel afspeelbaar zijn via de Pickx app of Pickx website.


dank je voor je duidelijk antwoord, heb zojuist getest op één met de uitzending die nu bezig is en inderdaad het is normaal, dank je voor het nodige te doen, als je niets meld kunnen jullie misschien niet op de hoogte zijn als er problemen zijn, en er dan ook niets aan doen, 

Het is dan ook niet reclameren als je iets meld, maar juist een probleem melden

Dank je voor je antwoord en de oplossing van het probleem

groetjes


ik denk dat er nog steeds gewerkt wordt aan het probleem want de herhaling van dertigers op één wordt terug opgenomen maar nog steeds enkel op decoder, ik wil het enkel maar eens melden

groetjes


gisteravond waren alle opnames normaal, dus hopelijk is alles weer normaal en opgelost, zoniet laat ik iets weten

groetjes


Reageer