Skip to main content
Vraag

opnamen pickx


Toon eerste bericht

83 reacties

  • 0 reacties
  • 7 mei 2020

@pieter_b @Martin Ik heb die opnames voor je gereset, kunnen jullie jouw decoder en applicaties heropstarten en nog even proberen? 

 


  • Practitioner
  • 48 reacties
  • 7 mei 2020
WenzelR schreef:

@pieter_b @Martin Ik heb die opnames voor je gereset, kunnen jullie jouw decoder en applicaties heropstarten en nog even proberen? 

 


Ik zie nu plots 68 afleveringen staan en er zijn er maar 13. Elke aflevering staat er meerdere malen in, ook sommige enkel beschikbaar op decoder.

Maar bij de eerste 3 afleveringen nog steeds hetzelfde probleem.


Martin
  • 33126 reacties
  • 7 mei 2020
WenzelR schreef:

@pieter_b @Martin Ik heb die opnames voor je gereset, kunnen jullie jouw decoder en applicaties heropstarten en nog even proberen? 

 

‘k zal seffens de decoder eens heropstarten want als ik het nu doe krijg ik zeker ruzie met de rest van de familie :slight_smile:


  • 0 reacties
  • 7 mei 2020

@pieter_b Ik heb de serieopname verwijderd en zou ze dan opnieuw één voor één toevoegen.

Nu zie ik soms meedere afleveringen per dag, waarschijnlijk heruitzendingen maar dit kan ik niet in detail bekijken. Weet je welk uur de door jou gewenste afleveringen normaal uitgezonden waren?


  • Practitioner
  • 48 reacties
  • 7 mei 2020

Van donderdag 2/04 tot donderdag 30/04 (3 afleveringen per dag)

eerste aflevering begon rond 20u30, de laatste begon rond 21u55  (weet natuurlijk niet of deze tijden altijd gelijk waren.)


  • 0 reacties
  • 7 mei 2020

@pieter_b Kan je het nog even nakijken? Ik excuseer mij alvast als ik er eentje over het hoofd heb gezien ;) 


  • Practitioner
  • 48 reacties
  • 7 mei 2020

Ok bedankt.

Het is in orde nu.


Martin
  • 33126 reacties
  • 7 mei 2020

na herstart decoder en na uit en opnieuw inloggen op  http://proximuspickx.be 

maar aangezien het de enigste opname is die niet werkt en al de rest wel kan ik er vrede mee nemen.


Reageer