Vraag

opnamen pickx

  • 20 April 2020
  • 83 reacties
  • 1318 Bekeken


Toon eerste bericht

83 reacties

De vorige keer was het tamelijk vlot opgelost hopelijk nu ook weer.

Reputatie 5
Badge +2

ik merk dat alle opnamen die de laatste dagen gedaan heb van één, canvas, caz, Vtm en vitaya ok zijn

opnamen van ZES en VIJF blijven enkel op decoder,

NPO2 en 3 ook maar die staan normaal ook enkel op decoder, dus dit is normaal

Vijf en Zes zijn normaal niet enkel op decoder , dus nog enkel probleem op die zenders

 

Bonjour,

J’ai le même problème  .  Depuis plusieurs jours la plupart de mes enregistrements ne sont plus visibles sur PC via Pickx mais uniquement sur TV via décodeur.  Remarquez que Proximus indique sur son site quelles sont les chaines visibles sur Pickx.  En effe,t elles ne le sont pas toutes. p.ex. ARTE et ACTION ne sont pas visibles sur PICKX.   Toutefois, j’ai personnellement des enregistrements sur La2HD et sur ClubRTL visibles uniquement sur décodeur alors qu’elles devraient être visibles sur Pickx également.

J'espère également que Proximus pourra bientôt résoudre ce problème.

peut-être qu'ils apporteront lundi de bonnes nouvelles!

Reputatie 7
Badge +4

Er was inderdaad een probleem aan onze kant , dit zou ondertussen opgelost moeten zijn.

Ik heb snel eens gekeken op de Pickx app. Maar er zijn nog steeds opnames van vorige week niet beschikbaar. Die van gisteren zijn wel beschikbaar. 

Bv. The rookie, Supergirl, …

Reputatie 7
Badge +4

Inderdaad bij de opnames van 27 april tot en met 1 mei kunnen er problemen zijn. Helaas zijn deze opnames dus enkel via de decoder te bekijken.

Reputatie 5
Badge +2

inderdaad, de laatste opnamen zijn allemaal ok, zoals vermeld dus de dagen met problemen niet,  maar als het vanaf nu ok blijft zijn we weer tevreden

hopelijk komen er geen problemen meer en is het opgelost voor in de toekomst 

Reputatie 5
Badge +2

Juist gekeken en nu staat alle opnamen, restend en al opgenomen enkel op decoder zelfs die eerst voordien wel te zien waren op computer, geen enkele te bekijken op computer

dus weer groot probleem, dus niet opgelost vanaf 2 mei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inderdaad bij mij ook. 

Via pc staat alles alleen beschikbaar op decoder.

Via pickx app, staan er enkele opnames beschikbaar via decoder en andere kan ik bekijken.

Dus er is nog steeds een probleem.

ik heb van deze keer van het leer, alleen bij het nieuws op één staat er niet “alleen beschikbaar op decoder”

Een 3 tal weken geleden ook zelfde probleem gemeld. De dag erna opgelost maar kennelijk keert probleem terug.  Nu kan ik wel via tablet kijken, op laptop niet (decoder)

Ik was een opname op de laptop aan het bekijken. De opname werd onderbroken en alle opnames staan nu vermeld als ‘beschikbaar op decoder’.  Echt een rotprobleem als je weet dat ik ook problemen heb met mijn V6 decoder in de living (signaal valt elke twee à drie dagen helemaal weg) en mijn V5 decoder in de slaapkamer (geen hd)!

Het is dat ik in Wallonië geen andere keuze hebben om alle Vlaamse zenders te zien, anders was ik al lang weg bij Proximus!!!

Reputatie 7
Badge +4

@Duffie @claude_012 @Valencia @pieter_b hebben jullie al eens getest met uit te loggen en opnieuw in te loggen?

helpt bij mij niet, staan nog altijd als “beschikbaar op decoder” 

Reputatie 5
Badge +2

heeft geen zin aangezien ik iedere keer als ik naar pickx kijk steeds opnieuw moet inloggen, dus dat doe ik iedere keer. 

maar juist gekeken op pickx, en de meerderheid  van de opname zijn weer ok

gisteren is ok en de meeste ervoor ook

hopelijk blijft het dit maal

bij mij zijn ze nu allemaal niet ok op één uitzondering na.

Reputatie 5
Badge +2

martin is het bij jou nog niet in orde, omdat je zegt niet ok

Halo Valencia,  het is bij mij zeker nog niet in orde, staan allemaal gemerkt als “beschikbaar op decoder”  op één uitzondering na en dat is een opname van zender EEN. 😞

Reputatie 5
Badge +2

Ik heb nog eens extra gekeken en er staan nog enkele niet ok

vb 27/4 op vijf meisje van plezier maar de twee opnamen van gisteren zijn ok

op zes macgyver 30/4 en 1/5 niet ok maar die van gisteren terug ok

NPO3 en NPO2 staat enkel op decoder maar dit is meestal zo, dus daar is niets mis mee

Dus hier kan je zeggen dat het opgelost is, zal misschien in faces gebeuren, en die paar opnames die niet ok zijn zitten in de data’s waar ze zeggen problemen mee te hebben, al hoewel er zijn die in die data zitten en toch inorde gekomen zijn.

maar aangezien ik toch meestal op tv kijk is dat nu minder een probleem, 

pickx is wel handig als je weg ben of als de tv niet werkt zoals ik een keer gehad heb, toen kon ik toch verder kijken op de computer, toch leuk dat er nu meerdere kanalen bestaan, vroeger als de distributie niet werkte had je niets, waar is die tijd!!!!!!

 

Ja inderdaad de mogelijkheden tov vroeger zijn enorm verbeterd al beseft  een mens dit niet altijd direct , zeker als het ergens mank loopt, maar er zijn tegenwoordig, veel ergere dingen die veel belangrijker zijn  en dat mogen we zeker ook niet vergeten!.

Maar allee het zal toch leuk zijn als het probleem met Pickx opgelost is :relaxed:

Reputatie 7
Badge +4

Het probleem van 27 april tot 1 mei deed zich voor bij de zenders Vier, Vijf, Zes, LaUne, LaDeux, RTL-TVI, Club RTL en Plug RTL .

@Martin Heb je nog steeds problemen met de opnames vanaf 1 mei ?

 

Reputatie 5
Badge +2

In mijn bericht hierboven kun je zien welke en welke niet maar dus niet de recente die zijn terug ok

 

@Martin Heb je nog steeds problemen met de opnames vanaf 1 mei ?

 

Hallo Thierry, zopas eens gekeken en het is inderdaad in orde gekomen op één opname na, namelijk:

 

Maar dat is niet erg als het maar deze alleen is ben ik al heel tevreden 

Hier ondertussen ook alles normaal.

Maar ik heb wel nog steeds een probleem met de eerste 3 afleveringen met the training day.

De eerste 3 afleveringen krijgen steeds een foutmelding.

 

Reageer