Vraag

Opname niet opgenomen

  • 13 July 2020
  • 9 reacties
  • 86 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

gisteren jumanji opgenomen op caz, en staat nu als binnenkort verwijderd, is wel in replay te zien, maar blijft daar natuurlijk niet lang staan, kleinkinderen willen die bekijken op langer termijn, is daar niets aan te doen

 


9 reacties

mss eens via de menu zien of je die kan omzetten naar lange termijn 

Reputatie 6
Badge +2

Via iPad lukt dat niet. Maar via de tv, gewoon “klikken” alsof je wil kijken, maar in plaats van kijken klik je langer bewaren. En dat wordt dan 3 jaar i.p.v. Max 60 dagen. Of dat voor alle opnames zo is weet ik niet. Auteursrechten?

Reputatie 5
Badge +2

je kunt er niet naar kijken en op tv is het helemaal niet te zien, volgens mij is het zelfs niets opgenomen, is het niet terug te zetten, je kunt enkel dit zien via pickx en enkele uitleg of wissen

Reputatie 7
Badge +4

Beste

 

Ik zie dat deze opname nu loopt van 14.10u tot 15.55u.

Reputatie 6
Badge +3

Jumanji werd blijkbaar 2 keer uitgezonden: gisterenavond om 20:40: https://www.mijn-tv-gids.be/tv/27588445520/jumanji.html  en vandaag in de namiddag: https://www.mijn-tv-gids.be/tv/27588211840/jumanji.html

maar als je de eerste geprogrammeerd hebt van gisteren zal de tweede van vandaag niet opgenomen worden, veronderstel ik toch!

Reputatie 5
Badge +2

neen de tweede wordt natuurlijk niet opgenomen, maar na het bericht van charlotte het ik beginnen opnemen maar het eerste deel heb ik natuurlijk niet, jammer maar als proximus het niet terug zet is het jammer maar niets aan te doen natuurlijk

Reputatie 6
Badge +3

Voor het terugzetten maakt het niet uit of gisteren of vandaag enkel dat de klant de opname had ingepland. Hier is het moeilijk te zeggen of CAZ de verkeerde informatie heeft doorgegeven. Want het is wel heel bizar waarom zowel gisteren als deze namiddag dezelfde film werd uitgezonden. Dat is wat ik wou duidelijk maken.

mss om die reden mag/kan het toch teruggezet worden door Proximus.

Reageer