Skip to main content
Vraag

opgenomen programma’s enkel via decoder te bekijken


Hallo,

Ik kan via pickx op de pc niks meer zien. Bij elke opname staat dat het alleen beschikbaar is via de decoder, maar vorige dagen kon ik nog gewoon alles bekijken.

13 reacties

Martin
  • 33463 reacties
  • 1 augustus 2022

Probeer toch eens het volgende 

eerst decoder stroomloos zetten en dan de bbox 10 sec stroomloos zetten (via schakelaar of netstekker) 
Als de bbox volledig opgestart is = je terug kunt surfen, dan de decoder weer onder spanning zetten.


  • Auteur
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 1 augustus 2022

Beste,

heb dit net geprobeerd. Helpt niet. Decoder reeds gereset. Heb het probleem ook op de app. App verwijderd, opnieuw geïnstalleerd. Op nieuw aangemeld… heb 1 uur met Proximus gebeld… geen oplossing, kan jij helpen? Dit stond 2 jaar geleden ook op forum en is iets wat Proximus dient op te lossen denk ik 🙏


Martin
  • 33463 reacties
  • 1 augustus 2022

@Marc 263 Aangezien ik niet van Proximus zelf ben zal dit inderdaad eens moeten verder behandeld/onderzocht worden door een Proximus Forummedewerker (moderator) als die hier straks de draad opneemt  en indien nodig verder doorgespeeld worden naar de bevoegde specialisten.


  • Auteur
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 1 augustus 2022

Bedankt voor je reactie!


  • Auteur
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 2 augustus 2022

Heeft er nog iemand dit probleem en wat is de oplossing??🙏


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2125 reacties
  • 4 augustus 2022

@Marc 263 Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.


  • Auteur
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 4 augustus 2022

Beste Daisy S,

 

ik heb mijn klantnummer toegevoegd.

Hopelijk kan je ons helpen. Het is sinds 1week dat er verschillende programma’s die we op genomen hebben enkel nog te bekijken zijn vanop de decoder…alle programma’s die in december 2021 en vanaf 2022  …. kunnen we alleen nog thuis bekijken??? 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2125 reacties
  • 5 augustus 2022

@Marc 263 Kan je het nu nogmaals proberen? 


  • Auteur
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 5 augustus 2022

Nope, blijft steeds hetzelfde 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2125 reacties
  • 5 augustus 2022

@Marc 263 Krijg je de melding ook via de Pickx app?


  • Auteur
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 5 augustus 2022

Ja ik krijg hem ook op de pickx app


  • Auteur
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 10 augustus 2022

Jammer maar nog steeds geen oplossing voor dit probleem….


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 25 augustus 2023

Heb hetzelfde probleem hier. :/