Vraag

opgenomen programma’s enkel via decoder te bekijken

  • 1 August 2022
  • 12 reacties
  • 104 Bekeken

Hallo,

Ik kan via pickx op de pc niks meer zien. Bij elke opname staat dat het alleen beschikbaar is via de decoder, maar vorige dagen kon ik nog gewoon alles bekijken.


12 reacties

Probeer toch eens het volgende 

eerst decoder stroomloos zetten en dan de bbox 10 sec stroomloos zetten (via schakelaar of netstekker) 
Als de bbox volledig opgestart is = je terug kunt surfen, dan de decoder weer onder spanning zetten.

Beste,

heb dit net geprobeerd. Helpt niet. Decoder reeds gereset. Heb het probleem ook op de app. App verwijderd, opnieuw geïnstalleerd. Op nieuw aangemeld… heb 1 uur met Proximus gebeld… geen oplossing, kan jij helpen? Dit stond 2 jaar geleden ook op forum en is iets wat Proximus dient op te lossen denk ik 🙏

@Marc 263 Aangezien ik niet van Proximus zelf ben zal dit inderdaad eens moeten verder behandeld/onderzocht worden door een Proximus Forummedewerker (moderator) als die hier straks de draad opneemt  en indien nodig verder doorgespeeld worden naar de bevoegde specialisten.

Bedankt voor je reactie!

Heeft er nog iemand dit probleem en wat is de oplossing??🙏

Reputatie 6
Badge +4

@Marc 263 Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.

Beste Daisy S,

 

ik heb mijn klantnummer toegevoegd.

Hopelijk kan je ons helpen. Het is sinds 1week dat er verschillende programma’s die we op genomen hebben enkel nog te bekijken zijn vanop de decoder…alle programma’s die in december 2021 en vanaf 2022  …. kunnen we alleen nog thuis bekijken??? 

Reputatie 6
Badge +4

@Marc 263 Kan je het nu nogmaals proberen? 

Nope, blijft steeds hetzelfde 

Reputatie 6
Badge +4

@Marc 263 Krijg je de melding ook via de Pickx app?

Ja ik krijg hem ook op de pickx app

Jammer maar nog steeds geen oplossing voor dit probleem….

Reageer