Hallo,
Ik kan via pickx op de pc niks meer zien. Bij elke opname staat dat het alleen beschikbaar is via de decoder, maar vorige dagen kon ik nog gewoon alles bekijken.
Hallo,
Ik kan via pickx op de pc niks meer zien. Bij elke opname staat dat het alleen beschikbaar is via de decoder, maar vorige dagen kon ik nog gewoon alles bekijken.
Probeer toch eens het volgende
eerst decoder stroomloos zetten en dan de bbox 10 sec stroomloos zetten (via schakelaar of netstekker)
Als de bbox volledig opgestart is = je terug kunt surfen, dan de decoder weer onder spanning zetten.
Beste,
heb dit net geprobeerd. Helpt niet. Decoder reeds gereset. Heb het probleem ook op de app. App verwijderd, opnieuw geïnstalleerd. Op nieuw aangemeld… heb 1 uur met Proximus gebeld… geen oplossing, kan jij helpen? Dit stond 2 jaar geleden ook op forum en is iets wat Proximus dient op te lossen denk ik
Bedankt voor je reactie!
Heeft er nog iemand dit probleem en wat is de oplossing??
Beste Daisy S,
ik heb mijn klantnummer toegevoegd.
Hopelijk kan je ons helpen. Het is sinds 1week dat er verschillende programma’s die we op genomen hebben enkel nog te bekijken zijn vanop de decoder…alle programma’s die in december 2021 en vanaf 2022 …. kunnen we alleen nog thuis bekijken???
Nope, blijft steeds hetzelfde
Ja ik krijg hem ook op de pickx app
Jammer maar nog steeds geen oplossing voor dit probleem….
Heb hetzelfde probleem hier. :/
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.