- Zou onze V5 decoder met harde schijf omgeruild kunnen worden voor een V7c decoder? Zo ja, ontvangen we dan ook een nieuwe Internet Box ter vervanging van de huidige bbox 3 en is deze laatstgenoemde vervanging gratis?
- Kan je bevestigen dat zowel de V5 decoder als bbox 3 dan niet meer retour gestuurd moeten worden?
Omruiling V5 voor V7C
De V7c is aangekomen! 😎
Dag
De V7 decoder die retour is gestuurd is vandaag om 11.01u afgeleverd bij Proximus.
Dag
De V7c zou morgen geleverd worden door bpost. Op dit moment zie ik op dat vlak nog geen beweging bij ‘Opvolging’ in MyProximus en/of via een track & trace. Kan ik dit nog verwachten?
Bij mij gebeurt die verandering ervan vrij laat, soms ‘s nachts.
De V7c is aangekomen! 😎
Zei het u he :-). Is altijd laat.
Sowieso juiste keuze gemaakt, V7c is de beste decoder die proxi heeft op dit moment.
Ik had je eerdere bericht niet gelezen. De oude b-box 3 is retour gestuurd (en volgens de track & trace ook aangekomen) en ik heb nu een week een Internet Box waarmee het normaal wel zou werken.
M’n voorkeur gaat uit naar een V7c wegens de positieve reacties hierover op het forum. De omruilingskost van 49 euro is geen probleem. Kan je hiervoor het nodige in orde maken?
Bedankt
In afwachting van het antwoord van
Dat zal ondertussen wel niet veranderd zijn.
Volgens mij moet je de V5 niet meer teruggezonden. Bij de bevestiging van omruiling van je toestellen ontvang je alle nodige info over de levering en terugzending.
Je zal inderdaad moeten de bevestiging van een PX medewerker afwachten om 100% zeker te zijn want niet alle bbox3’s moeten teruggestuurd worden, hangt ervan af wat hun systeem uitspuwt als zij een vervanging invoeren! maar de V5 ga je zeker niet meer moeten terugsturen.
- Zou onze V5 decoder met harde schijf omgeruild kunnen worden voor een V7c decoder? Zo ja, ontvangen we dan ook een nieuwe Internet Box ter vervanging van de huidige bbox 3 en is deze laatstgenoemde vervanging gratis?
- Kan je bevestigen dat zowel de V5 decoder als bbox 3 dan niet meer retour gestuurd moeten worden?
Ik had je eerdere bericht niet gelezen. De oude b-box 3 is retour gestuurd (en volgens de track & trace ook aangekomen) en ik heb nu een week een Internet Box waarmee het normaal wel zou werken.
M’n voorkeur gaat uit naar een V7c wegens de positieve reacties hierover op het forum. De omruilingskost van 49 euro is geen probleem. Kan je hiervoor het nodige in orde maken?
Bedankt
De V7c is idd beter ook al gaat het dan puur om de snelheid.
Wat ik bv vaak voor had was een cirkel die soms 10-15 sec lang bleef draaien, nu heb ik dat nimmer voor. Ook start de box sneller op en door de menu’s gaan gaat ook stukje vlotter enz…
De rest is wel hetzelfde maar het snelheidsverschil maakt een stukje betere gebruikservaring. Is gewoon aangenamer. Veel plezier ermee.
Als je veranderd van modem zoals ik ook heb gedaan ist toch beter deze te nemen & meteen ook dacht ik voor fiber geschikt.
https://i.imgur.com/HHVfovT.png
er staat nu geen kost bij vermeld voor de omruiling…
het retourlabel voor opzeg en ander toestel kunnen we pas aanmaken als die V7 goed ontvangen is en order is afgewerkt.
kies maar wat je wil doen…
groeten
Tina
Om verdere rompslomp te vermijden zal ik de V7 dan houden als dat goed is.
De V7c zou morgen geleverd worden door bpost. Op dit moment zie ik op dat vlak nog geen beweging bij ‘Opvolging’ in MyProximus en/of via een track & trace. Kan ik dit nog verwachten?
Bedankt om te laten weten. Ben benieuwd.
Binnen welke termijn gaat deze, V5 met harde schijf naar de V7C, omruiling eigenlijk gebeuren. Ben half oktober weer voor 5/6 maanden met de mobilhome 🚐 naar Spanje ☀️. Op dit moment nog geen klachten over mijn V5 😉 maar als deze omruiling dit jaar afgewerkt wordt zal dit zeker voor medio augustus moeten gebeuren 🤔 je weet nooit op er een probleem optreedt 🤞
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.