Vraag

Omruiling V5 voor V7C

  • 19 April 2024
  • 53 reacties
  • 944 Bekeken

@HadewychT

  1. Zou onze V5 decoder met harde schijf omgeruild kunnen worden voor een V7c decoder? Zo ja, ontvangen we dan ook een nieuwe Internet Box ter vervanging van de huidige bbox 3 en is deze laatstgenoemde vervanging gratis?
  2. Kan je bevestigen dat zowel de V5 decoder als bbox 3 dan niet meer retour gestuurd moeten worden?

53 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca Is op 08/05/2024 in orde gekomen.Groetjes,Joel

De V7c is aangekomen! 😎

Reputatie 7
Badge +3

Dag @rsca_rsca de omruiling kan pas als het order volledig is afgewerkt, dit kan soms enkele dagen duren. Best vraag je maandag om een update!

De V7 decoder die retour is gestuurd is vandaag om 11.01u afgeleverd bij Proximus.

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca 

ok!

we horen het wel als er nieuwe actie nodig is. :-)

groetjes

Tina

Reputatie 7
Badge +3

Dag @rsca_rsca dossier 54463520 is in behandeling, onze diensten houden je op de hoogte!

Reputatie 3
Badge +1

@Luc.M  @HadewychT 

De V7c zou morgen geleverd worden door bpost. Op dit moment zie ik op dat vlak nog geen beweging bij ‘Opvolging’ in MyProximus en/of via een track & trace. Kan ik dit nog verwachten?

Bij mij gebeurt die verandering ervan vrij laat, soms ‘s nachts.

@rsca_rsca Normaal gezien zal je een email van Bpost ontvangen na 21 uur 

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca 🤗

Reputatie 3
Badge +1

De V7c is aangekomen! 😎

Zei het u he :-). Is altijd laat.
Sowieso juiste keuze gemaakt, V7c is de beste decoder die proxi heeft op dit moment.

@Andy_043  Mede door jou positieve feedback hierover ben ik toch voor de V7C gegaan 😉

@rsca_rsca Er is gebleken dat u niet de juiste modem hebt voor de V7C.U heeft de B-box3 en geen Bbox3V+  .Wenst u nog over te gaan naar de V7C.Is er een reden waarom u de V7C wenst ipv V7.Groetjes,Joel

@rsca_rsca ik weet niet of je ook de vraag van @Joel M opgemerkt hebt?

@Joel M

Ik had je eerdere bericht niet gelezen. De oude b-box 3 is retour gestuurd (en volgens de track & trace ook aangekomen) en ik heb nu een week een Internet Box waarmee het normaal wel zou werken.

M’n voorkeur gaat uit naar een V7c wegens de positieve reacties hierover op het forum. De omruilingskost van 49 euro is geen probleem. Kan je hiervoor het nodige in orde maken?

Bedankt @Martin om dit op te merken.

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca Kan u het serienummer van de nieuwe internet box in uw profile aanvullen bij Tickets.Dan kan ik verder het nodige doen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

In afwachting van het antwoord van   @HadewychT  kan ik alvast bevestigen dat ik een maand geleden mijn defecte bbox3 (Technicolor) van 10 jaar oud wel nog moest terugzenden.
Dat zal ondertussen wel niet veranderd zijn.
Volgens mij moet je de V5 niet meer teruggezonden. Bij de bevestiging van omruiling van je toestellen ontvang je alle nodige info over de levering en terugzending.

 

@rsca_rsca  

Je zal inderdaad moeten de bevestiging van een PX medewerker afwachten om 100% zeker te zijn want niet alle bbox3’s moeten teruggestuurd worden, hangt ervan af wat hun systeem uitspuwt als zij een vervanging invoeren!  maar de V5 ga je zeker niet meer moeten terugsturen.

@HadewychT

  1. Zou onze V5 decoder met harde schijf omgeruild kunnen worden voor een V7c decoder? Zo ja, ontvangen we dan ook een nieuwe Internet Box ter vervanging van de huidige bbox 3 en is deze laatstgenoemde vervanging gratis?
  2. Kan je bevestigen dat zowel de V5 decoder als bbox 3 dan niet meer retour gestuurd moeten worden?

 

Reputatie 3
Badge +1

@rsca_rsca Er is gebleken dat u niet de juiste modem hebt voor de V7C.U heeft de B-box3 en geen Bbox3V+  .Wenst u nog over te gaan naar de V7C.Is er een reden waarom u de V7C wenst ipv V7.Groetjes,Joel

@rsca_rsca ik weet niet of je ook de vraag van @Joel M opgemerkt hebt?

@Joel M

Ik had je eerdere bericht niet gelezen. De oude b-box 3 is retour gestuurd (en volgens de track & trace ook aangekomen) en ik heb nu een week een Internet Box waarmee het normaal wel zou werken.

M’n voorkeur gaat uit naar een V7c wegens de positieve reacties hierover op het forum. De omruilingskost van 49 euro is geen probleem. Kan je hiervoor het nodige in orde maken?

Bedankt @Martin om dit op te merken.

De V7c is idd beter ook al gaat het dan puur om de snelheid.
Wat ik bv vaak voor had was een cirkel die soms 10-15 sec lang bleef draaien, nu heb ik dat nimmer voor. Ook start de box sneller op en door de menu’s gaan gaat ook stukje vlotter enz…

De rest is wel hetzelfde maar het snelheidsverschil maakt een stukje betere gebruikservaring. Is gewoon aangenamer. Veel plezier ermee.

Reputatie 3
Badge +1

Als je veranderd van modem zoals ik ook heb gedaan ist toch beter deze te nemen & meteen ook dacht ik voor fiber geschikt.

 

https://i.imgur.com/HHVfovT.png

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca De V7C gaat 08/05/2024 geleverd worden.Order is R000000110000TI6WA.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca Dan komt alles wel in orde 🤙🙂 Groetjes,Joel

@Joel M  Bedankt voor de prima service!

@Andy_043  Ben héél tevreden over de Internet Box!

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca dossier 54463520 is hiervoor in behandeling bij @Joel M - hij zal je verder informeren.

@rsca_rsca

er staat nu geen kost bij vermeld voor de omruiling…

het retourlabel voor opzeg en ander toestel kunnen we pas aanmaken als die V7 goed ontvangen is en order is afgewerkt.

kies maar wat je wil doen… 

groeten

Tina

@tina.b  @HadewychT 

Om verdere rompslomp te vermijden zal ik de V7 dan houden als dat goed is.

@Luc.M  @HadewychT 

De V7c zou morgen geleverd worden door bpost. Op dit moment zie ik op dat vlak nog geen beweging bij ‘Opvolging’ in MyProximus en/of via een track & trace. Kan ik dit nog verwachten?

@Andy_043 

Bedankt om te laten weten. Ben benieuwd.

Reputatie 7
Badge +1

Binnen welke termijn gaat deze, V5 met harde schijf naar de V7C, omruiling eigenlijk gebeuren. Ben half oktober weer voor 5/6 maanden met de mobilhome 🚐 naar Spanje ☀️. Op dit moment nog geen klachten over mijn V5 😉 maar als deze omruiling dit jaar afgewerkt wordt zal dit zeker voor medio augustus moeten gebeuren 🤔 je weet nooit op er een probleem optreedt 🤞

Reageer