Vraag

Omruiling V5 voor V7C

  • 19 April 2024
  • 53 reacties
  • 940 Bekeken

@HadewychT

  1. Zou onze V5 decoder met harde schijf omgeruild kunnen worden voor een V7c decoder? Zo ja, ontvangen we dan ook een nieuwe Internet Box ter vervanging van de huidige bbox 3 en is deze laatstgenoemde vervanging gratis?
  2. Kan je bevestigen dat zowel de V5 decoder als bbox 3 dan niet meer retour gestuurd moeten worden?

53 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca Is op 08/05/2024 in orde gekomen.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca dossier 54463520 is hiervoor in behandeling bij @Joel M - hij zal je verder informeren.

@HeidiE  Weet je meer over de retours van de oude modem en V7 decoder?

Heel tevreden over de V7c!

@tina.b @HeidiE @Luc.M @Joel M  Zijn de oude modem en V7 decoder die beiden retour zijn gestuurd in het systeem geverifieerd als ontvangen?

@Andy_043  Mede door jou positieve feedback hierover ben ik toch voor de V7C gegaan 😉

Reputatie 3
Badge +1

De V7c is aangekomen! 😎

Zei het u he :-). Is altijd laat.
Sowieso juiste keuze gemaakt, V7c is de beste decoder die proxi heeft op dit moment.

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca 🤗

De V7c is aangekomen! 😎

@Martin

Tot op heden nog niets, noch een tracking noch via Proximus+. In de bevestiging van wijziging stond morgen vermeld als leverdatum.

Update: track & trace ontvangen

Reputatie 7
Badge +1

Binnen welke termijn gaat deze, V5 met harde schijf naar de V7C, omruiling eigenlijk gebeuren. Ben half oktober weer voor 5/6 maanden met de mobilhome 🚐 naar Spanje ☀️. Op dit moment nog geen klachten over mijn V5 😉 maar als deze omruiling dit jaar afgewerkt wordt zal dit zeker voor medio augustus moeten gebeuren 🤔 je weet nooit op er een probleem optreedt 🤞

@rsca_rsca Normaal gezien zal je een email van Bpost ontvangen na 21 uur 

@Andy_043 

Bedankt om te laten weten. Ben benieuwd.

Reputatie 3
Badge +1

@Luc.M  @HadewychT 

De V7c zou morgen geleverd worden door bpost. Op dit moment zie ik op dat vlak nog geen beweging bij ‘Opvolging’ in MyProximus en/of via een track & trace. Kan ik dit nog verwachten?

Bij mij gebeurt die verandering ervan vrij laat, soms ‘s nachts.

@Luc.M  @HadewychT 

De V7c zou morgen geleverd worden door bpost. Op dit moment zie ik op dat vlak nog geen beweging bij ‘Opvolging’ in MyProximus en/of via een track & trace. Kan ik dit nog verwachten?

De V7 decoder die retour is gestuurd is vandaag om 11.01u afgeleverd bij Proximus.

@Joel M  Bedankt voor de prima service!

@Andy_043  Ben héél tevreden over de Internet Box!

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca Dan komt alles wel in orde 🤙🙂 Groetjes,Joel

@Joel M Hartelijk dank!

De e-mail met bevestiging van wijziging is ontvangen. Op de verzendlijst om in de doos te steken is het nummer van Product ID van de V7 niet juist. De twee laatste cijfers 36 moeten 38 zijn, dit heb ik ook zo aangepast op het papier. In hoeverre is dat een probleem? De V7 is zonet retour gestuurd via bpost.

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca De V7C gaat 08/05/2024 geleverd worden.Order is R000000110000TI6WA.Groetjes,Joel

Reputatie 3
Badge +1

Als je veranderd van modem zoals ik ook heb gedaan ist toch beter deze te nemen & meteen ook dacht ik voor fiber geschikt.

 

https://i.imgur.com/HHVfovT.png

@Joel M

Update: bij ‘Opvolging’ zie ik dat de desbetreffende bestelnummer van de Internet Box waar ik een bevestiging van wijziging over ontving afgerond is (inclusief de retour van de oude modem).

@Joel M

Een kwartier geleden krijg ik een e-mail binnen met bevestiging van wijziging dat er een Internet Box toegevoegd is waar 49 euro aangerekend voor zou worden en dat de modem b-box opzegd wordt en retour gestuurd moet worden. De modem zou gratis vervangen worden aldus @YorickP. Is dit om het in het systeem juist te hebben staan?

Vorige week donderdag 25/4 zijn een Internet Box en V7 decoder bij ons thuis geleverd en afgelopen maandag 29/4 is de oude b-box 3 retour afgeleverd bij jullie.

Is het op die manier ook mogelijk een V7c decoder te bestellen en de V7 retour te sturen?

Reputatie 3
Badge +1

@rsca_rsca Er is gebleken dat u niet de juiste modem hebt voor de V7C.U heeft de B-box3 en geen Bbox3V+  .Wenst u nog over te gaan naar de V7C.Is er een reden waarom u de V7C wenst ipv V7.Groetjes,Joel

@rsca_rsca ik weet niet of je ook de vraag van @Joel M opgemerkt hebt?

@Joel M

Ik had je eerdere bericht niet gelezen. De oude b-box 3 is retour gestuurd (en volgens de track & trace ook aangekomen) en ik heb nu een week een Internet Box waarmee het normaal wel zou werken.

M’n voorkeur gaat uit naar een V7c wegens de positieve reacties hierover op het forum. De omruilingskost van 49 euro is geen probleem. Kan je hiervoor het nodige in orde maken?

Bedankt @Martin om dit op te merken.

De V7c is idd beter ook al gaat het dan puur om de snelheid.
Wat ik bv vaak voor had was een cirkel die soms 10-15 sec lang bleef draaien, nu heb ik dat nimmer voor. Ook start de box sneller op en door de menu’s gaan gaat ook stukje vlotter enz…

De rest is wel hetzelfde maar het snelheidsverschil maakt een stukje betere gebruikservaring. Is gewoon aangenamer. Veel plezier ermee.

@Joel M 

Het serienummer van de Internet Box is aan Ticket toegevoegd. Dit heb ik teruggevonden in MyProximus.

Hebben jullie de oude b-box 3 die retour is gestuurd goed ontvangen?

Bedankt om het in orde te maken.

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca Kan u het serienummer van de nieuwe internet box in uw profile aanvullen bij Tickets.Dan kan ik verder het nodige doen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reageer