Vraag

omruilen v7 naar v6 - ongelooflijke chaos

  • 16 February 2023
  • 35 reacties
  • 598 Bekeken


Toon eerste bericht

35 reacties

Vandaag alweer uitgevallen.  Alles weer opgestart zoals ik tegenwoordig gewend ben en gebeld naar proximus.   Vriendelijke medewerker raadt aan om toch maar weer een V7 te nemen want afgelopen week waren er heel veel problemen met de V6. Dus dat doen we dan maar. Kwestie van bezig blijven....

Ter info: Omdat je het probleem zowel hebt gehad met de v7 en alsook nu met je v6, is het normaal dat men gaat denken in de richting dat er iets gemeenschappelijk de oorzaak zou kunnen zijn, maar dan zal er waarschijnlijk wel door PX medewerker beslist worden om eens een technieker te sturen, enfin we horen het maandag wel.

Het ligt niet aan de lan kabel maar aan de decoder. Dat hoor ik van iedereen die een Proximus abo heeft. Zelfs de winkel waar wij onze tv gekocht hebben bevestigt dat.  Slechte software zeggen  ze daar. 

Reputatie 7
Badge +4

@Joanne68 Ik heb je lijn nagekeken en daar geen problemen gevonden. Als je nog problemen zou ondervinden, kan je dan eens je modem en decoder herstarten op deze manier. Als dat niet helpt, kan je dan testen met een andere lan-kabel ? Je mag ons hier zeker verder op de hoogte houden (we lezen dit wel pas terug op maandag). Dan kunnen we bekijken of er eventueel een interventie van een technieker nodig is. 

 

als je belt naar 080022800 dan krijg je waarschijnlijk na het invoeren van je Telefoonnummer ook te horen dat er een probleem is in je regio. Enfin morgen kunnen de PX medewerkers je ook wel meer info geven over de stand van zaken van dit Probleem.

We hebben trouwens gebeld  en kregen te horen dat er een algemeen probleem is bij Proximus en dat we bericht zouden krijgen als het algemene probleem verholpen zou zijn......

Wat zijn PLC's?  Die van ons is rechtstreeks verbonden met een internetkabel. WiFi werkt hier heel slecht

hoe is je v6 eigenlijk verbonden met de bbox modem, is het via PLC’s misschien?

Vanmiddag de nieuwe V6 geïnstalleerd. Nu alweer uitgevallen. Opnieuw moeten opstarten. Toch niet normaal hoor! We zullen nu telkens als Proximus TV een probleem vertoont bellen. Iedere dag dus…...

Reputatie 7
Badge +3

@Joanne68 In de facturatie staat het aantal op 1. Moest u ergens iets aangerekend krijgen wat niet zou kloppen laat het ons weten om dan de rechtzetting en de creditnota te maken.Groetjes,Joel

Reageer