Ongeveer twee weken geleden maar weer eens gebeld naar Proximus. V7 decoder valt om de andere dag uit en dat zijn we nu echt beu. Medewerker constateert dat decoder kapot is en zal nieuwe sturen. We ontvangen idd een “nieuwe” V7 decoder, verpakt in een doos, zonder iets erbij, ook geen retour label (nr 1) Teruggebeld, want omdat we al sinds jaar en dag alleen maar problemen met de V7 hebben, vragen we of Proximus een andere heeft. Medewerker zegt dat ze een V6 zal sturen, want daar zijn minder problemen mee. We ontvangen weer een “nieuwe” V7, in een doos zonder retour label of iets anders erbij (nr 2). Nog maar eens gebeld. Nu ontvangen we echt een nieuwe, een V6 zoals eerder beloofd, maar zonder retour label (nr 3). Dan krijgen we een bericht van bpost: ons pakje van Proximus ligt klaar om af te halen voor een bepaalde datum. Naar postkantoor: niets gevonden. En tot onze schrik ontvangen we van Proximus een brief met een opsomming van het nieuwe materiaal dat we “besteld” zouden hebben: 42 x (!!!) een TV box , 17 x (!!!) een modem, 1 x internet box en 1 x een wifi booster. Hierbij een brief die een andere materiaal opsomming bevat met het bericht dat dit materiaal binnen 3 weken teruggestuurd moet worden , anders rekent Proximus 149 euro per decoder en 99 euro per modem aan. Met behulp van deze keer heel vriendelijke en behulpzame Proximus medewerker vandaag de V6 geïnstalleerd. De ontvangen brief van Proximus met opsomming van mijn zg. bestelling vermeld en gevraagd wat ik hiermee moet doen. Medewerker kan hiervan niets terugvinden en raadt aan om brief te negeren en vooral mijn komende afrekeningen goed in het oog te houden. Dat zal ik maar doen, want Proximus heeft mij al eens afgesloten omdat ik mijn rekening zg. niet betaald had. Na bewijs van betaling werd ik terug aangesloten. Ik vrees dus nu voor mijn volgende afrekeningen. Vanmiddag 3 decoders teruggebracht naar bpost. Bpost stuurt de 3 decoders in één pakket terug naar Charleroi. Ik zal het bewijs van bpost alvast maar goed bewaren. Hoe is een dergelijke chaos in godsnaam mogelijk? Mogen de klanten van Proximus dan helemaal geen service meer verwachten?
Vandaag alweer uitgevallen. Alles weer opgestart zoals ik tegenwoordig gewend ben en gebeld naar proximus. Vriendelijke medewerker raadt aan om toch maar weer een V7 te nemen want afgelopen week waren er heel veel problemen met de V6. Dus dat doen we dan maar. Kwestie van bezig blijven....
Ter info: Omdat je het probleem zowel hebt gehad met de v7 en alsook nu met je v6, is het normaal dat men gaat denken in de richting dat er iets gemeenschappelijk de oorzaak zou kunnen zijn, maar dan zal er waarschijnlijk wel door PX medewerker beslist worden om eens een technieker te sturen, enfin we horen het maandag wel.
Het ligt niet aan de lan kabel maar aan de decoder. Dat hoor ik van iedereen die een Proximus abo heeft. Zelfs de winkel waar wij onze tv gekocht hebben bevestigt dat. Slechte software zeggen ze daar.
als je belt naar 080022800 dan krijg je waarschijnlijk na het invoeren van je Telefoonnummer ook te horen dat er een probleem is in je regio. Enfin morgen kunnen de PX medewerkers je ook wel meer info geven over de stand van zaken van dit Probleem.
We hebben trouwens gebeld en kregen te horen dat er een algemeen probleem is bij Proximus en dat we bericht zouden krijgen als het algemene probleem verholpen zou zijn......
Wat zijn PLC's? Die van ons is rechtstreeks verbonden met een internetkabel. WiFi werkt hier heel slecht
Vanmiddag de nieuwe V6 geïnstalleerd. Nu alweer uitgevallen. Opnieuw moeten opstarten. Toch niet normaal hoor! We zullen nu telkens als Proximus TV een probleem vertoont bellen. Iedere dag dus…...
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.