Skip to main content

Aan wie het aanbelangt,

 

Reeds twee weken hebben wij geen digitale televisie meer. Na verschillende malen het probleem telefonisch aangekaart te hebben werd steeds een oplossing beloofd, die vervolgens nooit resultaat had. Telkenmaal werd ons gezegd dat het probleem de vorige keer niet correct werd ingevoerd, maar deze keer zou 'alles snel in orde zal zijn'.

 

Het probleem ontstond 2 weken geleden toen we beslisten om onze digitale tv op te zeggen, waarna we 2 dagen later ontdekten dat dit financieel niet voordelig was. Deze opzeg moest dus geannuleerd worden. En dit is blijkbaar onmogelijk.

 

Ons geduld is ondertussen stevig op de proef gesteld. Als hiervoor niet eerstdaags een gepaste oplossing wordt gezocht, zijn wij geneigd om ons contract op te zeggen en een andere provider te zoeken.

 

Groeten,

 

Nicolas De Bacquer

TUI: best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten die kan nuttig zijn ivm je probleem, klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" ,zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier morgen de draad opnemen.  
 


@Bakkr kan u uw lijnnummer of klantennummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kunnen we uw TV configuratie eens langs deze kant nakijken.


Reageer