Oeps er ging iets verkeerd

  • 18 February 2020
  • 18 reacties
  • 931 Bekeken

Reputatie 1

Heeft altijd goed gewerkt maar sinds enkele dagen kan ik proximus TV nog wel starten op pc maar geen live meer kijken . Geeft altijd bovenvermelde fout bij aanklikken van eender welk live programma en zender .

  1. Sinds onze verhuis 2 jaar geleden is er ook het probleem dat ik na het inloggen via PC een telefoonnummer moet selecteren. Ofwel ons oud nummer (zone brussel) ofwel ons huidig nummer (015 ...).

           Dit werd indertijd gemeld maar niks aan gebeurd. Kan dit ook eens uit de wereld worden      geholpen?

       


18 reacties

Ik heb alleszins al het oude nummer uit jouw bestand hier verwijdert.

Welke foutmelding krijg je dan bij het live streamen?

Reputatie 1

Bericht is : Oeps er ging iets verkeerd …. probeer opnieuw.

Als daarna  bvb ander live programma op andere zender wordt geprobeerd geen bericht meer , alleen de logo van de zender verschijnt op zwart scherm.

Kan je dit eens proberen met een andere browser?

Heb je trouwens nog last van de “dubbele nummers”?

Reputatie 1

dubbel nummer is nu ok. Kan ik met Firefox proberen. Werkte vroeger maar met soms wat hapering.

Reputatie 1

met firefox zelfde probleem als chrome

Reputatie 1

Wordt nog een beetje gekker, heb Edge geinstalleerd en geprobeerd en in plaats van Oeps …. bericht onderstaand bericht gekregen:

 Om te voldoen aan de regels voor inhoudsbescherming worden Linux-distributies en VGA-verbindingen niet ondersteund; u kunt echter met succes de HDMI- en displaypoortkabels gebruiken.

Kijk je dan ook met behulp van een VGA aansluiting?

al geprobeerd  met inPrivate Browsing > CTRL SHIFT N  

Reputatie 1

kleine opmerking: als Proximus TV via explorer wordt opgestart wordt gevraagd om Chrome of Edge of Firefox ??  (niet ondersteund door proximus Tv) te downloaden en van daaruit te starten.

Reputatie 1

 

  1. Heb inderdaad een zeer goed scherm nog met VGA aangesloten. Geen HDMI aanwezig.

        2. InPrivate geeft zelfde bericht als met Edge dus de VGA stuff.

Sinds kort is de kopieerbeveiliging op onze streams strenger geworden. Jammer genoeg kunnen er geen streams meer worden afgespeeld als je werkt via een VGA kabel.

Reputatie 1

 Bij opnieuw proberen met edge krijg ik nu dit :

Je kan eenzelfde zender op maximaal 2 toestellen tegelijkertijd bekijken. Gelieve deze zender op één van je andere website te stoppen of verander van zender.

 Dit fenomeen is ook al voorgekomen tijdens mijn eerdere pogingen om toch TV op mijn pc te kijken.

Ter info enkel de TV en de PC worden gebruikt = 2 toestellen

 Heb toen de modem zonder stroom moeten zetten om dit op te lossen.

Wees maar zeker dat er iets grondig misloopt in de Proximus systemen.

Reputatie 1

Gaat Proximus dan een nieuw monitor scherm met HDMI bezorgen aan alle gebruikers die nog een VGA scherm gebruiken of de prijs van ons  abonnement halveren omdat de services maar half werken?

Trouwens , is het zo moeilijk om de abonnees er attent op te maken dat er wijzigingen gaan aangebracht worden die een impact hebben op de “normale” werking?

Je kan eenzelfde zender op maximaal 2 toestellen tegelijkertijd bekijken. Gelieve deze zender op één van je andere website te stoppen of verander van zender.

 

dit is inderdaad zo als je de webversie gebruikt maar niet als je bv op twee of meer toestellen kijkt met de app versie

Reputatie 1

Martin, ik heb maar 2 toestellen dus maximaal 2 die dezelfde zender zouden spelen en zou dit bericht niet mogen voorkomen.

Is waarschijnlijk een proces dat ergens in de systemen is blijven draaien en niet afgesloten wordt waardoor er een extra “scherm” bijkomt.

  Het was dit wat ik bedoelde:

Je kan maar op 1 toestel tegelijkertijd via de website kijken. We werken aan een oplossing, maar ik kan er jammer genoeg nog geen datum op plakken wanneer dit zal lukken. 

Je kan wel tegelijkertijd nog de pickx app gebruiken. Hierbij kan je dan op 2 toestellen tegelijkertijd naar dezelfde zender kijken. Je kan maximum 5 streams tegelijkertijd gebruiken

 

 

 

 

Reputatie 1

En hiermee is de kous af beste klant en trek uw plan verder.

ik denk dat de kous inderdaad nog niet af is maar als ze maar hopelijk zijn ze flink aan de nieuwe kous aan het breien!

Reageer