Beantwoord

Oeps, er ging iets verkeerd

  • 27 augustus 2018
  • 29 reacties
  • 811 Bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Ja heb ik gedaan. En nog steeds hetzelfde. Vreemd verhaal. Yelo Play app, van de kinderen, heeft geen probleem hier in Nederland. Elke keer als ik buiten Belgie ben werkt de PX app niet.
Reputatie 6
Badge +1
Hallo PX. Nu ik weer terug ben in Belgie, werkt de TV app weer. De locatie bepaling staat altijd aan. Kunnen jullie als PX eens kijken wat er aan de hand is. Altijd buiten Belgie werkt deze niet. Alvast bedankt. Mvg, Antoon
Reputatie 6
Badge +1
Doet helemaal niets. Start niet op, maar dit heb ik al verteld in dit item.
Reputatie 6
Badge +1
Hello

Betreft account : - @skynet.be

Zie niet direct een probleem, daarom toch graag wat meer info

devices aan gelinkt zijn:

iPad mini app versie 4.4.0 IOS 9.3.1

Antoon app versie 785 android version 17

Proximus tv app versie 742 android version 17

ipad van Antoon app versie 4.4.0

ipad app versie 4.2.0 IOS 10.2.1

Je zegt je het probleem in frankrijk en nederland ondervond met de iPad mini, versie 4.4.0 dus als ik het goed voor heb+ bevestig je dat je locatiebepaling actief is!! Device al herstart en/of app al verwijderd en reinstalled!!

Graag ook nog volgende info:

Heb je ook al problemen ondervonden met de andere devices in buitenland??

Verbonden op dat moment via 3G/4G in buitenland of over een of andere wifi?

De app opent totaal niet?? geen melding?? blijft dus gewoon draaien.;that's it..

Kan je bevestigen voor verder onderzoek dat het wel degelijk om de iPad mini app versie 4.4.0 IOS 9.3.1 gaat ( check IOS versie nog eens op je device )

Mvg sabine

Hallo Sabine,

Sorry voor de late reactie. Het gaat om een iPad mini IOS 9.3.5. en de laatste versie van de TV app.
De app opent totaal niet, geen melding en blijft gewoon draaien.
Is ook maar op 2 iPad geïnstalleerd. Ene met de laatste update IOS. En die heeft hetzelfde probleem.

Mvg, Antoon

Reageer