Ik heb sinds 2 weken Proximus tv, ik heb ook de app geïnstalleerd op mijn iPhone (8plus) en kan inloggen maar ik krijg al 2 weken de melding ‘oeps, er ging iets verkeerd’.
Heeft iemand dergelijk probleem ook gehad? Hoe kan dit opgelost worden?
Alvast dank.
C
Ik heb sinds 2 weken Proximus tv, ik heb ook de app geïnstalleerd op mijn iPhone (8plus) en kan inloggen maar ik krijg al 2 weken de melding ‘oeps, er ging iets verkeerd’.
Heeft iemand dergelijk probleem ook gehad? Hoe kan dit opgelost worden?
Alvast dank.
C
Probeer VPN-uit te schakelen. (via je wifi-privacy-instellingen van je anti-virus) Proximus -app opnieuw installeren en nadien VPN aanzetten.
Bij mij werkt het.
Mistyme
Voor degenen die in het buitenland vertoeven :
VPN zal wellicht op je smartphone moeten ingesteld staan op het land waar men zich bevindt om de proximus-app te kunnen gebruiken.
Mistyme
Waren er nog anderen mensen met de PXS app ?
zoals mijn collega zei kan dit soms een probleem geven met wifi vandaar de vraag of je dit via mobile internet kon testen
Betreft account : - @skynet.be
Zie niet direct een probleem, daarom toch graag wat meer info
devices aan gelinkt zijn:
iPad mini app versie 4.4.0 IOS 9.3.1
Antoon app versie 785 android version 17
Proximus tv app versie 742 android version 17
ipad van Antoon app versie 4.4.0
ipad app versie 4.2.0 IOS 10.2.1
Je zegt je het probleem in frankrijk en nederland ondervond met de iPad mini, versie 4.4.0 dus als ik het goed voor heb+ bevestig je dat je locatiebepaling actief is!! Device al herstart en/of app al verwijderd en reinstalled!!
Graag ook nog volgende info:
Heb je ook al problemen ondervonden met de andere devices in buitenland??
Verbonden op dat moment via 3G/4G in buitenland of over een of andere wifi?
De app opent totaal niet?? geen melding?? blijft dus gewoon draaien.;that's it..
Kan je bevestigen voor verder onderzoek dat het wel degelijk om de iPad mini app versie 4.4.0 IOS 9.3.1 gaat ( check IOS versie nog eens op je device )
Mvg sabine
of doet deze gewoon helemaal niets ?
Groeten Geert
Geert
Kan je dit even proberen ?
Mvg
jonathan
Waren er nog anderen mensen met de PXS app ?
zoals mijn collega zei kan dit soms een probleem geven met wifi vandaar de vraag of je dit via mobile internet kon testen
Heb dit nog niet met mobile internet kunnen testen in het buitenland. Op,de iPad mini zit dit niet, op die van mijn vrouw wel. Komen voor het eerst niet in het buitenland. Maar het volgende, kan ook nadenken, heb ik de Yelo Play en Orange app op dezelfde iPad mini geïnstalleerd. En wat blijkt deze 2 werken wel en de PX app niet. Heb je hier wat aan ?
melding die hier wel dikwijls terug komt, hopelijk kan iemand va, de prox forumedewerkers je hiermee verder helpen.
Hoi
pickx app werkt niet op apple tv vanuit spanje (wifi)
locatievoorzieningen staan op
zowel op iphone als apple tv blijft het cirkeltje draaien
je meldt er niet bij of het met de app op ander toestellen wel werkt of ook niet anders kunnen de prox forummedewerkers als ze hier morgen terug langkomen eens natrekken of de koppeling voor ProximusPickx in orde is.
@ Proximus medewerkers om verwarring te vermijden,
mikas heeft dit ook gepost
hier en ook nog eens hier
Ik probeer te kijken via de website op Mac. Zowel Google Chrome (versie 87.0) als Firefox(versie 84.0.2) werken niet. In beide browsers reeds cookies gewist en opnieuw geïnstalleerd. Telkens de melding “oeps er ging iets verkeerd”. Soms ook een zwart scherm. Zowel bij het proberen te bekijken van live tv als van opnames. Enig idee qua oplossing?
Via de app op iOS werkt het prima en via een oude macbook ook.
anders denk niet dat merendeel met een vpn werken (installeren) , ik trouwens ook niet.
Als het goed is kan ik dit het eerste weekend van Oktober doen. Niet op mijn iPad mini, geen mobile chip, maar op de iPad van mijn vrouw, die heeft dit wel.
Zal het nog een keer uitleggen. Waren met de kinderen in de Efteling. Niemand had een probleem met de Yelo Play en Orange app. Alleen ik had een probleem met de PX TV app en we zaten allemaal op hetzelfde WiFi netwerk. Dus heel frappant dat bij iedereen alles werkt behalve de PX TV app. Dit was hetzelfde in Frankrijk. Dus wat U zegt klopt niet.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.