Beantwoord

Oeps, er ging iets verkeerd

  • 27 August 2018
  • 31 reacties
  • 1047 Bekeken

Hallo,
Ik heb sinds 2 weken Proximus tv, ik heb ook de app geïnstalleerd op mijn iPhone (8plus) en kan inloggen maar ik krijg al 2 weken de melding ‘oeps, er ging iets verkeerd’.
Heeft iemand dergelijk probleem ook gehad? Hoe kan dit opgelost worden?
Alvast dank.
C
icon

Beste antwoord door jonathandr 27 August 2018, 20:51

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Op sommige WiFi-netwerken kan dit problemen geven in het buitenland - kan je daar toch eens proberen via mobiele data en kijken of het dan wel werkt? Let uiteraard wel op de kosten dat dit met zich meebrengt.
Reputatie 7
Badge +4
antoon

Waren er nog anderen mensen met de PXS app ?
zoals mijn collega zei kan dit soms een probleem geven met wifi vandaar de vraag of je dit via mobile internet kon testen
Reputatie 7
Badge +3
Dan rest er enkel nog de vraag of u dit ook kan testen met mobile network toch wel belangrijk om te weten? Groeten Els
Reputatie 7
Badge +4
Het kan inderdaad dat andere apps wel werken via de wifi en de onze problemen geeft. Dit heeft oa te maken met de achterliggende communicaties en beveiliging,... van de app. Vandaar de vraag om het toch zo te testen. Hou ons dan in oktober maar op de hoogte van het resultaat van deze test. Eventueel ook testen of het op een ander toestel ook problemen geeft (de app eens installeren op een gsm vb)
Hallo,
Ik heb sinds 2 weken Proximus tv, ik heb ook de app geïnstalleerd op mijn iPhone (8plus) en kan inloggen maar ik krijg al 2 weken de melding ‘oeps, er ging iets verkeerd’.
Heeft iemand dergelijk probleem ook gehad? Hoe kan dit opgelost worden?
Alvast dank.
C

Probeer VPN-uit te schakelen. (via je wifi-privacy-instellingen van je anti-virus) Proximus -app opnieuw installeren en nadien VPN aanzetten.
Bij mij werkt het.
Mistyme
Voor degenen die in het buitenland vertoeven :
VPN zal wellicht op je smartphone moeten ingesteld staan op het land waar men zich bevindt om de proximus-app te kunnen gebruiken.
Mistyme
Reputatie 7
Badge +4
hi, dit zou nu voor je moeten werken

Kan je dit even proberen ?

Mvg
jonathan
Het werkt inderdaad nu, hartelijk dank!
Reputatie 7
Badge +4
Er was geen algemeen probleem met de TV app. Ondervind je nu nog problemen ? Welke foutmelding krijg je dan ?
Reputatie 7
Badge +3
Heb je de app eventueel dan eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Geert
Reputatie 7
Badge +3
heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Groeten Geert
Ik veronderstel dat je locatie bepaling toch op staat.
Reputatie 7
Badge +4
krijg je uiteindelijk een foutmelding als je de app wil openen ?
of doet deze gewoon helemaal niets ?
Reputatie 6
Badge +4
Hello

Betreft account : - @skynet.be

Zie niet direct een probleem, daarom toch graag wat meer info

devices aan gelinkt zijn:

iPad mini app versie 4.4.0 IOS 9.3.1

Antoon app versie 785 android version 17

Proximus tv app versie 742 android version 17

ipad van Antoon app versie 4.4.0

ipad app versie 4.2.0 IOS 10.2.1

Je zegt je het probleem in frankrijk en nederland ondervond met de iPad mini, versie 4.4.0 dus als ik het goed voor heb+ bevestig je dat je locatiebepaling actief is!! Device al herstart en/of app al verwijderd en reinstalled!!

Graag ook nog volgende info:

Heb je ook al problemen ondervonden met de andere devices in buitenland??

Verbonden op dat moment via 3G/4G in buitenland of over een of andere wifi?

De app opent totaal niet?? geen melding?? blijft dus gewoon draaien.;that's it..

Kan je bevestigen voor verder onderzoek dat het wel degelijk om de iPad mini app versie 4.4.0 IOS 9.3.1 gaat ( check IOS versie nog eens op je device )

Mvg sabine
Reputatie 7
Badge +4
Kan je nog even antwoorden op de verbindingsvraag (mobiele data of WiFi)? 🙂 Kan je misschien ook even nakijken of de naam van je toestel(len) gelijk aan of langer dan dertig tekens is?
Reputatie 7
Badge +1
Kan je nog even antwoorden op de verbindingsvraag (mobiele data of WiFi)? 🙂 Kan je misschien ook even nakijken of de naam van je toestel(len) gelijk aan of langer dan dertig tekens is?
Alleen WiFi. Kleiner dan 30 tekens als dit bedoeld. iPad van Antoon en IPad van Vroni.
Reputatie 7
Badge +1
Op sommige WiFi-netwerken kan dit problemen geven in het buitenland - kan je daar toch eens proberen via mobiele data en kijken of het dan wel werkt? Let uiteraard wel op de kosten dat dit met zich meebrengt.
Zal het nog een keer uitleggen. Waren met de kinderen in de Efteling. Niemand had een probleem met de Yelo Play en Orange app. Alleen ik had een probleem met de PX TV app en we zaten allemaal op hetzelfde WiFi netwerk. Dus heel frappant dat bij iedereen alles werkt behalve de PX TV app. Dit was hetzelfde in Frankrijk. Dus wat U zegt klopt niet.
Reputatie 7
Badge +1
antoon

Waren er nog anderen mensen met de PXS app ?
zoals mijn collega zei kan dit soms een probleem geven met wifi vandaar de vraag of je dit via mobile internet kon testen

Heb dit nog niet met mobile internet kunnen testen in het buitenland. Op,de iPad mini zit dit niet, op die van mijn vrouw wel. Komen voor het eerst niet in het buitenland. Maar het volgende, kan ook nadenken, heb ik de Yelo Play en Orange app op dezelfde iPad mini geïnstalleerd. En wat blijkt deze 2 werken wel en de PX app niet. Heb je hier wat aan ?

melding die hier wel dikwijls terug komt, hopelijk kan iemand va, de prox forumedewerkers je hiermee verder helpen.

Reputatie 7
Badge +1
Dan rest er enkel nog de vraag of u dit ook kan testen met mobile network toch wel belangrijk om te weten? Groeten Els
Als het goed is kan ik dit het eerste weekend van Oktober doen. Niet op mijn iPad mini, geen mobile chip, maar op de iPad van mijn vrouw, die heeft dit wel.
Staat vpn dan default ingesteld als je een anti virus programma hebt op je apparaat?
anders denk niet dat merendeel met een vpn werken (installeren) , ik trouwens ook niet.

Ik probeer te kijken via de website op Mac. Zowel Google Chrome (versie 87.0) als Firefox(versie 84.0.2) werken niet. In beide browsers reeds cookies gewist en opnieuw geïnstalleerd. Telkens de melding “oeps er ging iets verkeerd”. Soms ook een zwart scherm. Zowel bij het proberen te bekijken van live tv als van opnames. Enig idee qua oplossing?

 

Via de app op iOS werkt het prima en via een oude macbook ook. 

je meldt er niet bij of het met de app op ander toestellen wel werkt of ook niet anders kunnen de prox forummedewerkers als ze hier morgen terug langkomen eens natrekken of de koppeling voor ProximusPickx in orde is.

@ Proximus medewerkers om verwarring te vermijden,
mikas heeft dit ook gepost 
hier  en ook nog eens hier
 

Reputatie 7
Badge +4

@mikas Ik heb je al geantwoord op een andere post. Best je vragen altijd maar op 1 plaats posten zodat al de info bij elkaar staat

Reputatie 7
Badge +1
Zit nu op De Efteling. WiFi werkt perfect alleen mijn PX TV app wil niet opstarten. Rest, Yelo Play etc. Werken allemaal wel goed. Is er misschien een probleem. Heb een iPad mini.
Reputatie 7
Badge +1
Geen foutmelding maar de app start gewoon niet op. Alle andere apps, zoals Yelo Play hebben dit niet. Elke keer als ik in het buitenland zit heb ik een probleem. Vorige keer in Frankrijk en nu in Nederland, terwijl het van de concurrent wel werkt.

Reageer