Beantwoord

Nieuwe zender: Play Crime?

  • 22 December 2023
  • 68 reacties
  • 18044 Bekeken

Ik had daarnet gezien dat er een nieuwe zender aankomt op 19/01: Play Crime
Play Crime: de nieuwe zender met 24/7 crime series en films (goplay.be)

Ik vind echter nergens info of die ook te zien zal zijn bij Proximus; iemand dat al meer info gevonden heeft?

Grtjs

icon

Beste antwoord door Martin 15 January 2024, 19:15

Bekijk origineel

68 reacties

‘k zal nog eens proberen dan om de serie “The thing about Pam” op te nemen.

in de geplande opnames staan wel mijn twee opnames voor vanavond maar niet als serie.

Nog eens geprobeerd op de V7 decoder maar lukt niet als serie bij mij!!

@Mutlie mijn excuses verkeerd gelezen

@Martin zelfde hier

 

‘k zal nog eens proberen dan om de serie “The thing about Pam” op te nemen.

in de geplande opnames staan wel mijn twee opnames voor vanavond maar niet als serie.

Nog eens geprobeerd op de V7 decoder maar lukt niet als serie bij mij!!

😶😶😶

Hier lukte het dus wel. Hout vasthouden, de opname is nog niet gelukt🤔

@Jordylan  No problemo ;)

@Martin zelfde hier

 

@Jordylan

 Update: ik heb “clear data en herstart” uitgevoerd en nu staan ze wel  onder “mijn video’s” 

“6 afleveringen | serie”

Ben naar playcrime aan het kijken maar ik mis de onderschriften. 

druk eens op OK terwijl je kijkt of je dan de onderschriften kunt zetten.

Ik kijk op dit moment naar playcrime.  Geen probleem om de zender te veranderen van 62 naar 9. Hoe krijg ik daar de Nederlandse ondertiteling onder ?

Beste ik heb geen ondertiteling op play crime alles al geprobeerd maar niks. Is dit normaal of gewoon een kinderziekte

Ik krijg als ik op ok duw dat er geen ondertiteling is voor dit programma. Plezant nieuwe zender maar geen ondertiteling.   Hopelijk komt dit in orde heb de serie opname geanuleerd spijtig 

Als ik naar instellingen ga zie ik de zender maar op de tv zelf niet ....

Reputatie 7
Badge +1

Ik krijg als ik op ok duw dat er geen ondertiteling is voor dit programma. Plezant nieuwe zender maar geen ondertiteling.   Hopelijk komt dit in orde heb de serie opname geanuleerd spijtig 

Heb gewoon ondertiteling op de Pickx app van mijn iPad 👍 Op de TV weet ik niet 🤔

De opname van de srie “The thing about Pam” (2 afleveringen) is gebeurd.
Bij het opstarten zijn er wel ondertitels, maar al snel blijkt het nog om de trailer te gaan.
De afleveringen zelf zijn ZONDER ondertitels. Er is geen enkele mogelijkheid om ondertitels te activeren!
Dit is een fout van de zender en kan Proximus niet worden aangewreven.

Ik stel voor de afleveringen te wissen - niet de serieopname - en vervolgens de herhalingen op te nemen. Wie weet?

Ik vraag mij af of je die wel moet wissen, stel dat er een oplossing komt voor de ondertiteling, zou dit dan ook niet in orde zijn voor de opnames die je reeds geprogrammeerd hebt? 

Enfin ik zal het wel te weten komen aangezien ik ze ga laten staan.

TBI: bij Telenet hebben ze ook dit probleem maar blijkbaar was het dan wel wat later opgelost!

→ https://www.netweters.be/t5/Entertainment/Play-crime/td-p/183931#M8245

Reputatie 3
Badge

Opnemen van een programma van Play Crime lukt niet! Bij andere zenders lukt het!

@Alain_0196

Ik had het zelfde voor → gisteren en bij mij was het opgelost nadat ik via de menu settings  “clear data en herstart” uitgevoerd en nu staan ze wel  onder “mijn video’s”.

Natuurlijk zal jij dan ook niet aan de ⚙️(settings) geraken, dus zou ik proberen door de v7 te herstarten en als dit niet lukt eventueel een reset te doen.

V7 decoder configureren, herstarten of Resetten  PF

Reputatie 3
Badge

Beste dank voor de info. Ik heb een v5 compact. Al eens gereset maar blijft niet lukken.

Ik vraag mij af of je die wel moet wissen, stel dat er een oplossing komt voor de ondertiteling, zou dit dan ook niet in orde zijn voor de opnames die je reeds geprogrammeerd hebt? 

Enfin ik zal het wel te weten komen aangezien ik ze ga laten staan.

Voila de ondertitels zijn er nu wel 👍

Op de reeds opnemen uitzendingen? Of de “nieuwe” uitzendingen?
Swat, ik heb mijn opnames  (The thing about Pam) gewist, straks (en morgen ook) is de heruitzending, eens zien of daar dan ondertitels onder staan.

Op beide heb ik ondertitels.

Op de reeds opnemen uitzendingen? Of de “nieuwe” uitzendingen?
Swat, ik heb mijn opnames  (The thing about Pam) gewist, straks (en morgen ook) is de heruitzending, eens zien of daar dan ondertitels onder staan.

 

Reputatie 2

goeiemiddag, ik woon in Ternat ( Vlaams-Brabant) en ik vond de zender play crime ook niet, ik heb al de zenders al afgegaan. Hoe kan ik die zender het gemakkelijkst terugvinden aub. Met dank. Monique.

Op de V7

Instellingen/support/Zenderinfo ophalen

Op de V7

Instellingen/support/Zenderinfo ophalen

Daar zie ik playcrime tussenstaan maar niet als ik via men gewone zenders dan ga

Reputatie 4
Badge +1

Op de reeds opnemen uitzendingen? Of de “nieuwe” uitzendingen?
Swat, ik heb mijn opnames  (The thing about Pam) gewist, straks (en morgen ook) is de heruitzending, eens zien of daar dan ondertitels onder staan.

Dit was een probleem bij play crime zelf, in de ochtend herhaling was er constant ondertiteling, heb ze ook opgenomen, maar dan via Telenet op mn eigen hdd 😉

Reageer