Nieuwe TV Box V7C die nog krachtiger, compacter en energiezuiniger is

  • 13 March 2024
  • 68 reacties
  • 2934 Bekeken


Toon eerste bericht

68 reacties

Met de V7 nu heb ik niet veel problemen behalve dat die wat traag is en soms gebeurt het eens dat er zo ne cirkel komt en ik moet wachten. Daarmee, ne snellere decoder kan een verschil maken.

Ja, maar het zal uiteindelijk de zwakste schakel zijn die zal wringen (lees het signaal, de verbinding, ...) en het dus goed mogelijk zal zijn dat de decoder zo snel is als de weerlicht maar  toch geen meerwaarde zal hebben

Reputatie 3
Badge +1

Ook zal het nieuw TV platform zorgen dat alles wat vlotter kan verlopen.

Vanaf morgen 15 maart 2024, zou je de omruilkost toch moeten kunnen terugvinden waarvoor je terecht kan bij de Proximus-shops, de -klantendienst of bij het Pickx-menu op je tv.

 

Ben benieuwd dan.
 :)
 

Ook zal het nieuw TV platform zorgen dat alles wat vlotter kan verlopen.

Vanaf morgen 15 maart 2024, zou je de omruilkost toch moeten kunnen terugvinden waarvoor je terecht kan bij de Proximus-shops, de -klantendienst of bij het Pickx-menu op je tv.

Reputatie 3
Badge +1

Met de V7 nu heb ik niet veel problemen behalve dat die wat traag is en soms gebeurt het eens dat er zo ne cirkel komt en ik moet wachten. Daarmee, ne snellere decoder kan een verschil maken.

Reputatie 3
Badge +1

Hoe kan dat nu dat je nergens naar een proximus shop kan bellen? Had de gegevens wel van 1 , helaas kwijtgespeeld, gvdm.

Niet 1 weet hoeveel de omruilkost is, ik vind dat toch zeer bizar ze + ik zie nergens nen telefoonnummer bij bv de proximus shop van Sint-Denijs-Westrem staan (of Zottegem al weet ik niet of Zottegem nu open is of niet, er staat open en onderaan staat er op gesloten wegens werken, het spreekt elkaar daar tegen).

Soit; ik zou graag nieuwe box wille hebben morgen (of begin volgende week) dus is mijn vraag; hoeveel is de omruilkost en gaan ze die nieuwe box beschikbaar hebben in st-denijs proximus shop + moet ik meteen mijn oudere decoder wissen en meenemen???

Had daar graag antwoord op gehad.

Dank bij voorbaat.

Hier lig ik nu echt niet wakker van zie, zeker tot zolang de opnames beperkt houdbaar zijn (60 dagen)! Het kan dan al technisch gezien vernuftiger zijn maar functioneel is de V7 duidelijk een stap terug. Of wifi 6 een plus is valt nog maar te bezien want behoorlijk wat oudere TV’s draaien op 802.11 n/b/g aka 100 Mbps en ze hebben al last met de ingebouwde apps, alors ? Lood voor oud ijzer? Breng de V6 terug!🤪

In feite zouden het niet altijd deze met de oudste decoder alleen mogen zijn, want je kunt evengoed miserie hebben met een recentere decoder en dan is het mss ook het moment om te kunnen uitvissen of de V7c dan wel performanter is en minder gevoelig voor problemen.

En het is nog altijd de vraag of er dan minder v7c issues zullen komen, hopelijk van niet maar dat zullen we hier dan wel vlug opmerken ;-)

Is inderdaad een beetje te vergelijken met V5 en V5 mini  en als je nu met de V7 decoder geen problemen ondervindt zal je er ook wel geen ondervinden met de V7c ;-)

Ik ben meer benieuwd in hun toekomstplan met de v8.

Maar het zijn net de klanten met de oudste decoders die de v7c zullen ontvangen en mogelijks wel problemen ondervinden. Topics genoeg hier over v7-issues en dat zoveel jaar na de introductie.

 

Is het correct dat de klanten met de oudste decoder modellen het “eerste” aan de beurt komen voor een omruiling naar de V7c?

Lijkt me meest logisch

Is het correct dat de klanten met de oudste decoder modellen het “eerste” aan de beurt komen voor een omruiling naar de V7c?

Is inderdaad een beetje te vergelijken met V5 en V5 mini  en als je nu met de V7 decoder geen problemen ondervindt zal je er ook wel geen ondervinden met de V7c ;-)

Ik ben meer benieuwd in hun toekomstplan met de v8.

Reputatie 3
Badge +1

v7 en v7 mini hebben weinig verschillen, enkel wat meer power en geheugen en mogelijkheid om met wifi te verbinden. menu en gebruik is identiek met die van de gewone v7.

Hier ook een paar maanden de v7 in gebruik. Als je hier eens rond leest vind je toch nog veel klachten en verbeterpunten mbt de v7.

Stel de v7c is ook bijlange ook nog niet foutloo en introduceert nieuwe fouten terwijl de oude er nog niet uit zijn, je bent misschien nog blij met je v7 😁

Reputatie 1

Lap en ik heb net een paar maanden een V7 :-(
Dus helemaal achteraan de rij om de nieuwste te krijgen. Enfin tegen dan is er misschien een V8 ;-)

Dit wil niet zeggen dat je de decoder koopt als je een vergoeding moet betalen indien je er zelf één aanvraagt, het blijft een huurdecoder.

v7c | Proximus Forum
 

Reputatie 6
Badge +2

Ik heb begrepen dat omruilen gratis is als Proximus het initiatief neemt, en dat het betalend is voor hen die geen geduld hebben en het omruilen zelf aanvragen. Indien ik verkeerd ben zal ik het wel horen! Ik heb altijd gedacht dat decoders gehuurd worden.

Reputatie 2

De omruilkost is precies nergens te vinden. Via de Assistent chat wist de medewerker ook niet wat de prijs ging zijn.

Reputatie 2
Badge

Ben benieuwd...

Reageer