Ik heb een nieuwe TV box ter vervanging van mijn oude Box ontvangen? Ik heb echter 2 TV boxen, wordt de 2de TV Box dan niet vervangen.
Ter info: hangt er van af welke type decoder je hebt, niet alle decoders worden vervangen.
NB: huurdecoders worden wel omgeruild bij een defect.
Klantennummer is toegevoegd
Heb ook bericht hekregen dat men me een nieuwe box opstuurt. Ik heb 2 Tv toestellen en heb reeds een V7 Box voor één TV. De andere werkt met een V6 in de huiskamer daar kan ik via de radio app op TV naar de versterker om zodoende via mijn boxen radio te spelen. Dus eigenlijk heb ik geen behoefte aan , wat ik veronderstel , een tweede V7 waar ik waarschijnlijk geen radio mee kan spelen via mijn versterker.
Ter info: via radioline → Naar de radio luisteren via je tv | Proximus
klank overbrengen kan bij de v7 decoder → Aansluitingen en knoppen op je TV Box | Proximus
via
sommigen werken met een een spdif naar RCA overgang : V7 decoder geluid omvormer SPDIF naar RCA (spdif=toslink)(RCA=Tulp stekker)Nieuwe TV Box V7. | Proximus Forum
Sorry dat ik de vraag twee keer stuurde maar ik krijg blijkbaar geen melding meer van nieuw topic op het forum.
Als ik radio line kies V7 dan moet ik dus ook voor google mijn e-mail adres ingeven of telefoonnummer
OK bedankt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.