Beantwoord

nieuwe decoder v5 - lijnnummer niet aanvaard

  • 26 November 2020
  • 5 reacties
  • 817 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb thuis 3 tv’s. Bij een ervan werkte de decoder niet meer. Ik kreeg een nieuwe decoder v5 toegestuurd. ik heb de oude gedesactiveerd en probeer nu de nieuwe te installeren.

Taal: Nederlands OK

Stap 2: voer uw lijnnummer in of tv-referentienummer (fiber). Ik voer mijn lijnnummer is (9 cijfers), maar dan krijg ik een foutmelding. ik raak niet verder.

(Mag ik in dit forum mijn lijnnummer geven?)

icon

Beste antwoord door jonathandr 26 November 2020, 12:51

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

nee dit doe je best niet maar zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen.

   

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb thuis 3 tv’s. Bij een ervan werkte de decoder niet meer. Ik kreeg een nieuwe decoder v5 toegestuurd. ik heb de oude gedesactiveerd en probeer nu de nieuwe te installeren.

Taal: Nederlands OK

Stap 2: voer uw lijnnummer in of tv-referentienummer (fiber). Ik voer mijn lijnnummer is (9 cijfers), maar dan krijg ik een foutmelding. ik raak niet verder.

(Mag ik in dit forum mijn lijnnummer geven?)


hi, ik zie da je over een fiberlijn beschikt
het nr dat je dan op je tv moeten ingeven is niet je telefoon nr , bvb een 02 of 09nr maar een fibertv nr
dit nr begint met 10 en zal ook uit 9 cijfers bestaan
dit is het nr dat je ingeeft ?

Reputatie 1

Bedanj

Ik heb thuis 3 tv’s. Bij een ervan werkte de decoder niet meer. Ik kreeg een nieuwe decoder v5 toegestuurd. ik heb de oude gedesactiveerd en probeer nu de nieuwe te installeren.

Taal: Nederlands OK

Stap 2: voer uw lijnnummer in of tv-referentienummer (fiber). Ik voer mijn lijnnummer is (9 cijfers), maar dan krijg ik een foutmelding. ik raak niet verder.

(Mag ik in dit forum mijn lijnnummer geven?)


hi, ik zie da je over een fiberlijn beschikt
het nr dat je dan op je tv moeten ingeven is niet je telefoon nr , bvb een 02 of 09nr maar een fibertv nr
dit nr begint met 10 en zal ook uit 9 cijfers bestaan
dit is het nr dat je ingeeft ?


Bedankt Jonathan

Maar waar vind ik dit nr?

Reputatie 1

Nr gevonden! Bedankt