Skip to main content

Vorige maand heb ik een nieuwe decoder ontvangen, maar deze werkt niet zoals het moet. Vandaag bv. kunnen we geen enkele opname bekijken. De ene keer staat er: HD is niet geactiveerd, of u bent niet geabonneerd. Ofwel staat er: deze media is momenteel niet beschikbaar. En goed mogelijk dat het morgen weer wel gaat. Opnames die met de vorige decoder bekeken konden worden, kunnen het nu niet meer. 

Wat te doen? 

@Moody je zou morgen kunnen bellen naar de helpdesk 0800 22 800 want hier komt niemand van proximus zelf langs in het weekend , pas maandag terug.

Wat je kunt proberen is decoders deactiveren, bel het gratis nummer 0800 99 696 en volg de instructies. Als u niet vanaf uw vaste lijn belt, zal u worden gevraagd uw klantnummer in te voeren. Houd daarom een recente factuur bij de hand (waar vindt u uw klantnummer?).

Daarna kun je de decoder opnieuw opstarten en als er zich nog problemen voordoen dan kun je deze ook eens proberen te resetten

resetten als volgt → https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/je-decoder-resetten.html


Dank voor je antwoord. Wat bedoel je met deactivatieprocedure? 


@Moody zie bijgevoegde informatie in mijn eerste bericht


Sorry, had het niet helemaal gezien 🙄 Dankjewel. 


Reageer