Skip to main content

Hallo, vandaag heb ik een nieuwe bestelling voor proximus TV gedaan en na het bevestigen van de bestelling zie ik dat ik een V5 decoder HD opgestuurd zal worden. Ik heb echter gezien dat er al geruime tijd een 4K decoder beschikbaar is die normaliter naar nieuwe klanten wordt verstuurd (v6 4K en de v7 is in testfase). Dat is niet zo fijn aangezien ik een 4k/HDR TV heb :(

 

Mijn vraag is nu waarom ik een v5 decoder krijg, maar vooral of ik een 4K decoder kan krijgen (liefst v7, die zou ik graag testen….anders v6).

Alvast bedankt.

Straks of morgen als iemand van proximus zelf hier langskomt kunnen ze u hiermee verder helpen.


Straks of morgen als iemand van proximus zelf hier langskomt kunnen ze u hiermee verder helpen.

Blijkbaar komt niemand langs 😢


Inderdaad blijkbaar hebben ze je post nog niet opgemerkt !! 


Inmiddels ben ik al prima geholpen via proximus chat :)

Vraag is dus reeds beantwoord/afgehandeld.


@Sara van Roy Blij te horen dat het gelukt is om een V7 decoder vast te krijgen en hopelijk valt het allemaal goed mee en kun je veel plezier beleven met je nieuwe V7 decoder.


@Sara van Roy 

excuses voor het late antwoord. We lezen je post inderdaad nu pas.

blij dat je vraag werd opgelost.

vriendelijke groeten,

Tina


Reageer