Beantwoord

Niet verzonden V6 decoder

  • 22 June 2021
  • 5 reacties
  • 104 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2
  • Practitioner
  • 62 reacties

Het is ondertussen na nogmaals een bezoek aan de boekenwinkel Berlaar Heikant dat de 2 beloofde V6 recorders niet zijn verzonden. Hopelijk kan iemand hier dat oplossen. Tevens hoe het mogelijk is dat er opnames komen  die iemand anders maakt op één van de twee V5 compact  decoders één bevat al mijn vroeger ingestelde opnames de ander allemaal dingen die ik niet opnam of opneem en na verwijdering opname en geplande opnames blijft dat komen.  V5 compact heeft ook dezelfde fout als vroeger , na het spelen radioline en terug naar TV gaan geeft dat een zwart beeld en moet ik eerst de decoder herstarten. Kan ook niet naar versterker via de V5 compact was  wel mogelijk met V6

icon

Beste antwoord door AntonellaD 28 June 2021, 14:47

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@flip  Klopt het dat je op dit moment 4 decoders hebt: 2 x V5 compact en 2 x V6? Wens je de 2 V5 compact decoders om te ruilen naar V6? Bedankt voor de toelichting. Groetjes, Antonella

 

Reputatie 3
Badge +2

hi @flip ik kan deze voor je omruilen via een afhaalpunt
het dichtsbijzijnde afhaalpunt is 2640 BOEKENWINKELTJE BERLAAR
AARSCHOTSEBAAN 37
2590 BERLAAR BEL
is dit ok voor je ?

Antonella

Ik heb 2 V5 compact decoders . DE vorige 2 V6 decoders waren beiden stuk na een blikseminslag in de buurt op een  kast of leiding die mocht ik van de technieker wegdoen samen met de modem die ook stuk was en die hij ook vervangen heeft samen met die 2 V5 compact decoders  beiden waren gereviseerde  decoders. Aangezien ik vroeger al de problemen had met de V5, met de  geplaatste V5 compact decoders  heb ik net hetzelfde probleem  die ik  hierboven beschrijf  omdat ik ze telkens na gebruik van de radioline   moest heropstarten  heeft men die toen vervangen  door de 2 V6 toestellen ( die door de blikseminslag stuk zijn gegaan)  Met de vroegere V5 decoders kon ik ook radio spelen via mijn versterker en boxen( dat kan met de V 5compact niet meer) dat ging wel nog met de V6.  Met de V6 had ik ook dat probleem van heropstarten niet.  Dus vroeg ik of het mogelijk was die terug te vervangen  voor een V6. ( zie antw hierboven van jonathan)  er is blijkbaar nooit iets verzonden want ik heb  al drie maal navraag gedaan in de boekenwinkel.  Bovendien is er ook het probleem wat ik beschrijf hierboven wat betreft  de opnames . TV beneden heeft al mijn opnames zoals ik die opnam en plande , normaal want die staan ingepland op een externe server bij proximus. Echter TV boven heeft allemaal opnames van iemand anders  meestal franstalige zenders. Ik heb die al  een aantal keren gewist zowel de opnames als de planning maar dat blijft gewoon komen. Mijn planning en opnames staan er helemaal niet op. Dus er moet ergens  toch het één en ander fout zijn.  Zo dat is het zowat. IK hoop dat jij er kan voor zorgen dat ik die 2 V5 compact decoders kan inruilen voor 2 V6 decoders en waarschijnlijk zal er een technieker loeten komen om dat probleem van  die opnames aan te pakken  Ondertussen ook mijn gegevens aanfepast, hopelijk staat alles er goed op . geef me anders een seintje mocht dat niet zo zijn. 

Bedankt

Reputatie 7
Badge +3

@flip De situatie met betrekking tot de decoders in ons administratief systeem werd gecorrigeerd.
Ik heb de omruiling van de V5 compact naar de V6 decoders ingeleid. Je krijgt zo meteen een bevestiging via e-mail.
De V6 decoders worden woensdag aan huis geleverd. De V5 compact decoders kan je gratis retour sturen met het Bpost label dat je in bijlage van de bevestigingsmail terugvindt.
Groetjes,
Antonella

Reputatie 3
Badge +2

Bedankt AntonellaD

Voor de opnameproblemen zal ik nadien contact opnemen met de technische dienst. Waarschijnlijk moet hiervoor toch een technieker komen om uit te zoeken wat er fout is.

Reputatie 7
Badge +3

@flip  Vergeet zeker niet de oude decoders eerst af te melden voordat je de nieuwe gaat installeren. In de installatiegids zal je hierover meer info terugvinden. Groetjes, Antonella

 

Als je een decoder vervangt

  • Bel het gratis nummer 0800 99 696 en volg de instructies. Zorg dat je een recente aanrekening bij je hebt of het bericht om je oude decoder te vernieuwen (hierop staat je telefoon-, aansluitings- en klantnummer).

Reageer