Skip to main content

Nu al kleine maand probleem op een v5 decoder. Bij het afspelen van alle mogelijke series of films krijgen we deze foutmelding : netflix we're having trouble playing this title

Op chromecast en andere v5 decoder geen enkel probleem.

Reeds reboot, reset , cookies etc geprobereerd.

Iemand nog suggesties of dienen we de decoder te vervangen?

Groeten

is het netflix via de decoder dat je bekijkt of via een netflix app op je TV

als ik zoek met google:
https://www.google.com/search?q=netflix+we+are+having+trouble+playing+this+title

vind ik o.a: 

https://help.netflix.com/nl/node/62506


Via de decoder kijk ik. Nu echter via de app op chromecast want dit werkt wel.


Had ik ook gevonden en komt op hetzelfde neer. Restart device of contacteer de fabrikant…

Qua network is de decoder verbonden via proximus plc waar voordien nooit problemen waren. Heb deze ook al herstart, gewisseld met anderen etc...


kan je de decoder soms eens met de bbox direct verbinden met een lange utp netwerkkabel als je ene moest hebben,

anders de decoder en de bbox ook resetten ?

bbox resetten > https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html

decoder resetten > https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html


Netflix werkt weer, maar voorbije 2 dagen meerdere disconnects… We zijn ook terug op een lager profiel gezet.


kun je geen twee decoders van plaats verwisselen als test zodat je zo te weten komt of het aan de PLC’s ligt of niet.

of bedoel je disconnects van de bbox en er dan alles uitligt zowel internet als TV.


Netflix is opgelost, maar nu inderdaad disconnects erbij van de bbox en lager profiel...


dan zal het inderdaad iets te maken hebben met te weinig bandbreedte (= lager profiel).

best dat iemand van proximus eens via een lijnmeting kijkt op fouten en mss zal er een technieker moeten gestuurd worden want als resetten van de toestellen geen oplossing biedt kun je zelf niet veel meer oplossen.


@Andrea_018 Ik zie regelmatig onderbrekingen en fouten op je lijn. Kan je mij via een privé bericht enkele datums doorsturen wanneer het voor jou past om een technieker langs te sturen.


Bedankt,

 

heb bericht gestuurd


Reageer