Skip to main content
Vraag

Netflix foutcode 115


Ik krijg telkens de foutcode 115 bij Netflix. Dit in de slaapkamer. In de andere kamers werkt het wel. Wij hebben 3 decoders waarvan er bij 1 Netflix dus niet werkt.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4424 reacties
  • 20 maart 2020

Fyi:

https://help.netflix.com/nl/node/62524

Netflix geeft de melding 'De Netflix-service kan niet worden bereikt. (-115)'


Martin
  • 34021 reacties
  • 20 maart 2020

@Thais81 reset eens je decoder 
 https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html

Thais81 schreef:

Ik krijg telkens de foutcode 115 bij Netflix. Dit in de slaapkamer. In de andere kamers werkt het wel. Wij hebben 3 decoders waarvan er bij 1 Netflix dus niet werkt.