Hallo Proximus,
Ik heb een tijdje geleden netflix stopgezet, maar het blijft nog steeds verschijnen bij mijn tv opties.
Enig idee waarom, want ik heb geen netflix meer.
Gtjs,
Hallo Proximus,
Ik heb een tijdje geleden netflix stopgezet, maar het blijft nog steeds verschijnen bij mijn tv opties.
Enig idee waarom, want ik heb geen netflix meer.
Gtjs,
bedoel je dat het nog onder actieve opties staat → MyProximus Producten | Proximus
Inderdaad, ja het staat nog actieve producten,
Dar zal een proximus forummedewerker eens verder moeten nakijken dan.
Lezen die deze berichten ook?
Ja uiteraard maar mogelijks met enige vertraging in functie van “de drukte”
Waarschijnlijk geen reactie meer hier op dit formu van hen voor maandagmorgen
Zij kunnen u identificeren via uw forum login profiel o^voorwaarde dat uw klantnr erin vermeld is
Lezen die deze berichten ook?
De vrijdag is de bezetting op het forum over het algemeen wat lager, maar laat ons hopen dat maandag er wel iemand de draad opneemt.
Groetjes,
Antonella
Hallo,
Netflix heb ik stopgezet al geruime tijd,
Maw, ik heb geen Netflix meer.
Voor de duidelijkheid, ik heb dat rechtstreeks bij Netflix stopgezet.
Ok, ik zal straks kijken en het antwoord hier posten, is dat goed?
Hallo
Ik heb met Netflix geschat en daar staat niets meer actief.
Hebt u een email adres dan kan ik u de chat mailen. Ik ga deze ivm de privacy niet op dit forum plaatsen.
Tip: kan je copy paste ook doen in je forum privéprofiel onder het invoerveld “ticket”
of anders via doc@proximus.com als je één of ander document moet opsturen, maar voor dit laatste mss best afwachten tot
Dat is correct de einddatum is 4 oktober. Dat zal de reden zijn dat het bij jullie nog actief staat
Ok,
ik heb sinds enige tijd geen toegang meer tot Netflix. Ik volg het op.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.