Beantwoord

my pickx

  • 28 December 2022
  • 4 reacties
  • 39 Bekeken

Hallo als ik me aanmeld met mijn my proximus account zie ik niet het account van mijn tv pack enkal van gsm , nu weet ik niet wat mijn my proximus is voor mijn tv pack zodat ik op pickx app kan inloggen . Mijn naam is daphne bosman en email adres is bosman.daphne@hotmail.com 

icon

Beste antwoord door Martin 28 December 2022, 22:46

Bekijk origineel

4 reacties

@Bosman daphne Het is toch niet via een myproximus account van een Pay and Go dat je u aanmeldt, want dan is het normaal dat je voor de rest niks van je pack samenstelling ziet.

Tip: het is ook beter van geen privégegevens via het openbaar forum te posten, waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, (terwijl je ingelogd bent op het forum) daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen en de met privé" aangeduide tekstvelden, kunnen enkel door proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

NB: binnen het uur kun je nog je bericht editen door onderaan je bericht op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen, anders kan het enkel door een proximus medewerker (moderator) gebeuren.

Is alle twee het zelfde van emailadres daarom dus dat ik niet weet wat my proximus is van mijn tv pack 

@Bosman daphne Als het zo is dat beide accounts het zelfde mailadres hebben en je logt in op http://myproximus.be met het ene paswoord en je ziet je pack producten bv. niet dan log je terug uit en log je weer in met het ander paswoord, dan zou je toch je pack producten moeten zien. 

PS: Het verwonderd mij dat beide Myproximus accounts het zelfde mailadres hebben want toen ik vroeger een tweede account aanmaakte lukte dit niet met een zelfde mailadres.

Ja weet het ook niet helemaal zeker hoe kan ik het best te weten komen wat mijn gebruikersnaam en paswoord is van my proximus van mijn tv pack , ik denk dat als ik de eerste code kreeg zelf niet heb aangemeld 

Reageer