Vraag

Mijn volume voor de Proximus TV-app wordt opgebruikt, maar ik heb die app helemaal niet in gebruik



Toon eerste bericht

33 reacties

Alleen proximus kan ons raadsel oplossen :slight_smile:

Reputatie 2
Badge +1
Nieuwe maand, nieuw datavolume (1 augustus, 00:02):

Reputatie 2
Badge +1
Bedoel je deze "Rangorde mobiele data"?

er is blijkbaar een ander toestel die van je hotspot (via tethering) gebruik maakt (1,27 GB verbruikt heeft)
Reputatie 2
Badge +1
Die 1,27 GB kan best wel van mijn tablet komen. Ik gebruik die al wel eens via de mobiele hotspot om radio te luisteren.

Voor zover ik het kan beoordelen, zal dat volume wel kloppen met het gebruik dat ik ervan maak.

Maar als het kan helpen om het mysterie uit te klaren, dan kan ik die hotspot volgende maand wel eens uit laten staan. Dan gebruik ik wel gewoon heel de tijd de draadloze netwerkverbinding van mijn BBox.
Reputatie 2
Badge +1
AntonellaD,

Bedankt voor de info.
Ik zal het aan mijn zijde verder opvolgen.
Van zodra ik merk dat het opgelost is, laat ik het wel weten.
Reputatie 2
Badge +1
Tot een dag of twee geleden bleef het "Pickx app nat & EU" datavolume netjes op "0 MB verbruikt van 1 GB" staan. Ondertussen heb ik de Proximus Pickx app weer verwijderd (ik gebruik die toch niet), en heb ik ook de mobiele hotspot weer gebruikt.

Als ik nu het datavolume controleer, dan staat er plots "105,7 MBverbruikt van 1 GB" voor "Pickx app nat & EU".

(Bij nader inzien was het misschien een beter idee geweest, de Proximus Pickx app geïnstalleerd te laten, want nu weet ik niet of het onterecht gerapporteerde datavolume veroorzaakt wordt door de verwijdering van de app of door het gebruik van de mobiele hotspot.)

Reputatie 7
Badge +3
Dag luvr,
Mijn excuses voor het laattijdig antwoord. Hou je het voor deze maand ook even in de gaten en hou me zeker op de hoogte.
Nu de app er niet meer op staat, zou er deze maand geen verbruik geregistreerd mogen worden.
Groetjes,
Antonella

Reageer