Vraag

Mijn video's > Pickx app Apple TV. versie 1.5.1

  • 17 February 2022
  • 4 reacties
  • 80 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Sinds de laatste update App Pickx Apple TV (1.5.1) ervaar ik dat opnames niet meer starten waar je eventueel bent gestopt met kijken..  Bij het terug bekijken start de opname  steeds terug van het begin.  Je hebt onderaan de preview wel een “rood lijntje” dat een aanduiding geeft dat je reeds een gedeelte hebt gezien, maar toch start de opname telkens terug van het begin. Maw je krijgt niet de optie “verder kijken”.

Dit is het geval als er meerdere opnames zijn (vb enkele feuilletons van een bepaalde reeks). Als het slechts een “losstaande” opname is, krijg je wel de optie Verder kijken en loopt het juist.

Iemand gelijkaardige ervaring ?

 


4 reacties

Ik heb hetzelfde probleem. Zeer lastig bij het bekijken van halve opnames want je moet steeds verder spoelen en gokken waar je was bij het verder kijken.

De app was nu eens een tijd stabiel sinds het probleem van het automatisch afsluiten opgelost was maar nu dit weer :(. Graag een oplossing hiervoor.

Reputatie 5
Badge +2

@Wim19  Zou u uw gegevens kunnen aanvullen in uw forumprofiel zodat we dit mee kunnen doorgeven naar juiste dienst. 

@Wim19 @Philippe-dieter  Zou het mogelijk zijn ook het type van apple tv door te sturen zodat ik het mee in het ticket kan vermelden.

Done. Apple TV 4K (model A1842) met tvOS 15.3

Reputatie 5
Badge +2

@Wim19 Ik heb het doorgegeven aan de juiste dienst.

Reageer