Vraag

kunnen geen enkele opname bekijken

  • 10 December 2023
  • 6 reacties
  • 530 Bekeken

Sedert we onze nieuwe Android tv box hebben kunnen we geen enkel opgenomen programma nog bekijken.  Er komt telkens op" deze zender zit  niet meer in je abonnement" ( progr van vrt opgenomen) . Wat kunnen we hier tegen doen? Na telefonisch contact met proximus hebben ze andere Android tvbox opgestuurd maar nog steeds zelfde probleem Mvg


6 reacties

@HelgaDeClopper 

Opnames 60 dagen in de cloud opgenomen door je oude decoder zou je normaal ook op de v7 decoder moeten kunnen zien, lange termijn opnames (3 jaar) daarentegen kan je nog niet bezien op de V7.

Kun je die opnames wel nog bezien via http://pickx.be ?

Omdat de PX medewerkers morgen toch het één en ander zouden kunnen natrekken als ze morgen hier terug langskomen, noteer in je best in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

 

 

Reputatie 3
Badge +1

Misschien laat je lijn maar 1 HD stream toe waardoor de 2 andere decoders nu geregistreerd staan onder een SD stream. De opnames zijn misschien gebeurd in HD en zijn dan niet toegankelijk via een decoder in SD stream toestand. Laat je decoders eventueel allemaal unassignen telefonisch via 080099696 of via de helpdesk en meld daarna de enige juiste terug aan.

Reputatie 7
Badge +4

@HelgaDeClopper Ik zie 3 decoders aangemeld staan op je lijn, waaronder 1 V7. Deze staat inderdaad enkel ingesteld op SD. HD-zenders zijn hier niet beschikbaar omdat die al voorzien zijn voor je 2 andere decoders. De snelheid van je lijn laat het niet toe om op 3 decoders HD te kunnen bekijken. Dit is de reden dat je deze melding krijgt bij een opname van een HS-zender. 

Als je toch maar 2 decoders zou hebben, mag je me de serienummer doorgeven van je decoders die je wel nog in gebruik hebt. Deze vind je terug via Menu-instellingen - systeem - systeeminfo. Dan kunnen we de ongebruikte decoder uit het systeem verwijderen. 

Als je toch alle 3 de decoders zou gebruiken, kan je de opnames best plannen op de SD-zenders (vanaf kanaal 30)

Misschien laat je lijn maar 1 HD stream toe waardoor de 2 andere decoders nu geregistreerd staan onder een SD stream. De opnames zijn misschien gebeurd in HD en zijn dan niet toegankelijk via een decoder in SD stream toestand. Laat je decoders eventueel allemaal unassignen telefonisch via 080099696 of via de helpdesk en meld daarna de enige juiste terug aan.

Dit heb ik reeds gedaan,  nog steeds hetzelfde

@HelgaDeClopper Ik zie 3 decoders aangemeld staan op je lijn, waaronder 1 V7. Deze staat inderdaad enkel ingesteld op SD. HD-zenders zijn hier niet beschikbaar omdat die al voorzien zijn voor je 2 andere decoders. De snelheid van je lijn laat het niet toe om op 3 decoders HD te kunnen bekijken. Dit is de reden dat je deze melding krijgt bij een opname van een HS-zender. 

Als je toch maar 2 decoders zou hebben, mag je me de serienummer doorgeven van je decoders die je wel nog in gebruik hebt. Deze vind je terug via Menu-instellingen - systeem - systeeminfo. Dan kunnen we de ongebruikte decoder uit het systeem verwijderen. 

Als je toch alle 3 de decoders zou gebruiken, kan je de opnames best plannen op de SD-zenders (vanaf kanaal 30)

Beste,  we hebben maar 2 decoders,  een oude nog,  en nu die Android box. Ik heb reeds meer dan een week geleden gebeld met klantendienst om die andere er tussenuit te halen,  dat gingen ze direct doen en ze gingen me een kwartier later terug bellen.  Zoals altijd niemand gehoord ( is al de 4e keer dat ze me dat lappen).  Wij zijn al aan het sukkelen van 16 okt met het internet en nu nog eens met die decoders.  Ik krijg nergens gehoor, op mails wordt niet geantwoord.  Toen ik laatste keer klantendienst al de lijn had op 11 dec zeiden ze dat er een impact op de lijn hier was geweest( op straat ergens), dat is al van in oktober.  Ze gingen kijken om een ploeg te sturen .... we zijn nu bijna kerst en nog steeds die problemen. Wij betalen volledige facturen voor de helft van de diensten die jullie zouden moeten leveren.  Wij zijn ten einde raad en hebben dus ook test aankoop ingeschakeld

@HelgaDeClopper Ik zie 3 decoders aangemeld staan op je lijn, waaronder 1 V7. Deze staat inderdaad enkel ingesteld op SD. HD-zenders zijn hier niet beschikbaar omdat die al voorzien zijn voor je 2 andere decoders. De snelheid van je lijn laat het niet toe om op 3 decoders HD te kunnen bekijken. Dit is de reden dat je deze melding krijgt bij een opname van een HS-zender. 

Als je toch maar 2 decoders zou hebben, mag je me de serienummer doorgeven van je decoders die je wel nog in gebruik hebt. Deze vind je terug via Menu-instellingen - systeem - systeeminfo. Dan kunnen we de ongebruikte decoder uit het systeem verwijderen. 

Als je toch alle 3 de decoders zou gebruiken, kan je de opnames best plannen op de SD-zenders (vanaf kanaal 30)

Beste,  we hebben maar 2 decoders,  een oude nog,  en nu die Android box. Ik heb reeds meer dan een week geleden gebeld met klantendienst om die andere er tussenuit te halen,  dat gingen ze direct doen en ze gingen me een kwartier later terug bellen.  Zoals altijd niemand gehoord ( is al de 4e keer dat ze me dat lappen).  Wij zijn al aan het sukkelen van 16 okt met het internet en nu nog eens met die decoders.  Ik krijg nergens gehoor, op mails wordt niet geantwoord.  Toen ik laatste keer klantendienst al de lijn had op 11 dec zeiden ze dat er een impact op de lijn hier was geweest( op straat ergens), dat is al van in oktober.  Ze gingen kijken om een ploeg te sturen .... we zijn nu bijna kerst en nog steeds die problemen. Wij betalen volledige facturen voor de helft van de diensten die jullie zouden moeten leveren.  Wij zijn ten einde raad en hebben dus ook test aankoop ingeschakeld

De twee decoders die we hebben:

087E84EAE17E

En:

481B40E26412

Reageer