Skip to main content
Beantwoord

Koppeling Pickx en my e-press


Beste,

 

Er is geen koppeling van mijn account (beheerder) met Pickx. Kan iemand dit in orde maken? Mijn klantennummer is aangevuld in mijn profiel.

Daarnaast heb ik ook geen toegang tot my e-press op myproximus. Terwijl ik daar (denk ik) wel recht op heb. Maar k weet niet of ik hiervoor juist zit (in deze subforum)?

 

Alvast bedankt!

Jasper

Beste antwoord door AntonellaD

@Jasper S.  E-press werd zaterdag toegevoegd. Werkt het? Groetjes, Antonella

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

12 reacties

YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 478 reacties
  • 4 september 2020

@Jasper S. Koppeling voor Pickx app is gebeurd. Ik kijk even na voor de e-press ook.


  • Auteur
  • 4 reacties
  • 4 september 2020

@YorickP  Bedankt! De Pickx app werkt nu. 

Ook bedankt om e-press na te kijken.


  • Auteur
  • 4 reacties
  • 9 september 2020

@YorickP Heb je het toevallig al gevonden wat het probleem is voor mijn e-press? Ik zie het nog niet tussen mijn producten staan op myproximus (website).

 

Alvast bedankt,

Jasper


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 10 september 2020

@Jasper S.Momenteel kunnen we e-press niet toevoegen wegens een lopend order in onze systemen. Deze zou morgen normaalgezien doorgestroomd moeten zijn. Geef ons dan even een seintje. Dan kijken we dit graag opnieuw voor je na. Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • 4 reacties
  • 11 september 2020

@AntonellaD De order is normaal nu voltooid :)


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • Antwoord
  • 14 september 2020

@Jasper S.  E-press werd zaterdag toegevoegd. Werkt het? Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • 4 reacties
  • 14 september 2020

@AntonellaD Ja, het werkt. Erg bedankt voor jullie hulp!

Groeten Jasper


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 19 september 2020

Hallo, 

Ik kan niet inloggen met my.proximus account op my e-press en Pickx. 
Bij Pickx krijg ik de melding dat er geen link is met de Pickx Account

 

Kunnen jullie dit even nakijken? 


Martin
  • 34060 reacties
  • 19 september 2020

PS: maandag pas komen de prox forummedewerker terug langs hier

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen zodat ze hiermee direct aan de slag kunnen.


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 21 september 2020

Kan je Pickx al even testen aub?


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 21 september 2020

@PEELMAN_j  Ik heb jouw vraag verplaatst naar een reeds bestaand topic hierover. Als zakelijke klant kom je helaas niet in aanmerking voor de optie My e-press. Groetjes, Antonella


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 21 september 2020
AntonellaD schreef:

@PEELMAN_j  Ik heb jouw vraag verplaatst naar een reeds bestaand topic hierover. Als zakelijke klant kom je helaas niet in aanmerking voor de optie My e-press. Groetjes, Antonella

Hoezo zakelijke klant? Sinds wanneer is mijn woonkamer een zaak? 🤔