Beantwoord

Klantenorder zit vast


Reputatie 2

Beste,

Wie helpt er me ? 

Echt nu al 3 wkn dat ik 3 a 4x per week naar de winkel ga.

omdat mijn klantenorder vast zit bij jullie. wegens die telefoon die afgelopen is met die data extra. sinds eind april 2021. staat nog op mijn factuur van mei ook nog die 20 €.

beste is dat tot vandaag niet opgelost is, ik zit met Franstalige All Stars & Sport. ik wil Nederlands en graag vandaag. zolang order bij jullie technische dienst vast zit. krijg ik geen nieuwe recorders voor Disney+ te kijken. m.a.w. ik heb dit ruim enkele weke terug komen vragen in de winkel. ik betaal al enkele weken nu voor de klucht. geen sport, sport is pas dinsdag 01.06.21 erbij gekomen. m.a.w. had ik graag Nederlandstalige versie gehad van All Stars & Sport pakket. ten tweede ik heb 2 oudere recorders. die moeten gratis vervangen worden door Disney+ maar goed, dit moest ik op nieuw naar de winkel doen, want wil er hier geen 4 hebben plots. graag ook maar 2 huren aan rekenen want er staan er 3 op. 18.09.20 heb ik die 3de decorder beginnen gebracht, m.a.w. een verrekening graag van al die maanden dat ik voor betaalt heb. en graag een extra ofzo wegens het heen en weer geloop de laatste 3 wkn.

De mensen in de winkel van Tielt doen hun best en kunnen er niet aan doen, maar blijkbaar omdat het niet correct loop van de iphone 12 met korting van 100 € zit alles vast, terwijl ik met bankkaart betaalt heb. Graag DRINGEND oplossing aub. dank u wel !

Mvg, Birger David

0470 10 ** ** 

icon

Beste antwoord door Joel M 7 June 2021, 09:04

Bekijk origineel

23 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Laika Maes De wijziging van All Stars & Sports FR naar All Stars & Sports NL werd vandaag ingevoerd. Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella

PS: Ik heb jouw gsm-nummer onleesbaar gemaakt om jouw privacy te respecteren.

Reputatie 2

Dag Antonella,

 

bedankt voor gsm nr weg te doen. 

Het is nog steeds Frans. Ik heb de decors heropgestart en nog steeds alles in Frans het All Stars & Sport pakket, moet ik de model heropstarten ? Of zit ik de verkeerde nummers op te zoeken ?
Ikheb vernomen in loop van volgende week dat ze twee nieuwe gaan opsturen want we hebben reeds 3 wkn Disney+ maar het zijn oudere decoders, kan u zien of ze effectief onderweg zijn ? Dat het klantenorder niet leer vast zit a.u.b. ? Dank bij voorbaat, Groeten Laika

Ter info: Pas maandag komen de Prox forummedewerkers hier terug langs.

Reputatie 2

Beste. Hopelijk is maandag opgelost. Want mijn klantenorder is weer geblokkeerd en Tielt winkel heeft enkel All stars en sport willen wijzigen naar Nederlands, sinds donderdag 4 juni. Bevestiging gekregen per mail. Maar  tot op heden nog steeds Frans. Volgende week 4de week dat ik 2 a 3 x na de winkel ga. We komen stilaan moe. Telkens als men iets wil wijzigen loopt klantenorder vast. Die mensen in de winkel doen hun best, begrijpen het ook niet meer. Ik heb ook nog steeds geen nieuwe decoders op Disney + te zien. Het is allemaal mislopen met het telefoontje van die Franstalige call center mevrouw die het pakket in Frans gezet heeft. Ook omdat er data phone gekoppeld was. Maar reeds gestopt sinds eind april 2021. Iphone 12 pro gekocht met jullie 100€ korting en betaalt met de kaart en daardoor blokkering weer in men order. Indien maandag geen oplossing, voelen we ons aan lot overgelaten en ik wil eerlijk gezegd geen overstap doen naar een ander provider. In al die jaren dat zolang klant zijn nooit problemen en nu met die pakket te wijzigen is al 4 wkn heen en weer geloop. Verwacht ik dringende oplossing en mss toch wel ergens een tegemoetkoming. Dus graag Nederlandse All Stars en Sport en ruiling gratis voor 2 decoders en graag op factuur 1 inbegrepen in pakket en 1 in huur en verminderde tarief want de derde is reeds opgezegd van 18 sept 2020 en stond tot in april ook nog op onze factuur, we betalen blijkbaar nog steeds 3 st. Terwijl ik bevestiging heb per mail dat die binnen gebracht was. Mvg Birger & Laika

Reputatie 2

 

Reputatie 2

Dit klopt ook niet volgens de winkel. Waarom een afspraak. We hebben alles. Enkel pakket all stars en sport moet opgezet worden naar Nederlandse versie alsook 2 decoders voor Disney + te kijken zien. Zo android ofzo. 
 

dank u ! Heel dringend want is de 4 de week zo !

 

TUI: Geen Prox forummedewerkers tijdens weekends, morgen kunnen ze je hierbij verder te helpen... 

Reputatie 7
Badge +3

@Laika Maes Ik heb hiervoor een dossier 48362302 overgemaakt aan de bevoegde dienst.Zij zullen het nakijken en ook zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak en ook dat het veel langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel

Reputatie 2

Dag Joel,

Oke super bedankt ! Hopelijk gaat snel.

Groeten Laika en Birger

Reputatie 2

Hey Antonella, ik zie in prive berichten dat ik geen afbeeldingen kon toevoegen. Bij deze :

 

 

Reputatie 2

 

Reputatie 2

Hey Antonella, Indien te bevestigen vermoed ik dat ik weer ga vast lopen. Ik bevestig nog niks tot ik nieuws heb van u. Ik vermoed dat dit toch zo kan. Want die van call center, Franstalige had dit gedaan aan telefoon paar weken terug en toen is allemaal misgegaan. Bijna 4 wkn geleden heeft ze me gecontacteerd. Ik zei duidelijk in Nederlandse versie. Groetjes Laika

 

Reputatie 2

Dag Antonella, wat te doen aub ? Groetjes Laika

TUI: ik weet niet of Antonella vandaag op het Forum moest langskomen of als ze vandaag van dienst was.

Reputatie 2

Martin, ja tot op dit moment zit ik nog steeds vast. Nog steeds Franstalige versie. Geen android tv decoders… 4 wkn deze week dat ik 3x per week na de winkel ga en gelukkig hier forum iets verder maar toch nog niet opgelost. Hopelijk morgen.. groetjes Laika

Reputatie 2

Goede morgen Antonella,

Hoever staat u hiermee a.u.b. ? Wat moet ik nu nog doen om dit vandaag opgelost te zien a.u.b. ?

Bedankt ! De afspraak bevestigen wou ik proberen, maar geraak ook niet verder om in te loggen.

M.a.w. ik geraak met mijn zelfde login/pas in MyProximus. maar niet in die app, niet op de mail.

Wat raar toch allemaal ?

Gewoon TV pakket wijzigen naar Nederlands en 2 decoders ruilen. Moeten we volledig stoppen op het klantennummer en opnieuw starten met bestaande mailadressen ? Want ja mijn mailadres & partners hangen toch van alles aan en als we die kwijt zijn, is het ook niet leuk.

Hopelijk vandaag oplossing a.u.b. Ik ben u enorm dankbaar als dit lukt ! :blush:

Groeten, Laika

Reputatie 7
Badge +3

@Laika Maes 

ik heb je berichtje doorgestuurd naar Antonella; zij houdt je verder op de hoogte

groetjes

Tina

Reputatie 2

Dag Tina, Ja hoor geen probleem. Ze is er mee bezig :blush::slight_smile:  

Groetjes,

Laika

 

Reputatie 2

Beste mensen van de technische kant,

jullie zijn vast bezig :blush:  Ik krag een smsje om 12u14 dat de pakketen van taal gewijzigd zijn. Indien ik de decoders & TV aanleg, is het nog steeds Frans. Netflix en Disney & Studio100 is reeds aangemaakt van bij de eerst opstart van een pakket. m.a.w. wat moet ik doen decoders doen heropstarten en de modem of gaat dit plots automatisch om het nu nog in Nederlands te zien op de decoders ? Dank u. Bedankt alvast mensen van de technische dienst als jullie dit zien, want Antonella had jullie hulp ingeroepen.

 

P.S. indien dit gelukt is, dan hebben we nog de 2 Android TV decoders te goed via ruilen maar daar zal uw collega Antonella mee kunnen helpen ? Ik heb dan ook nog een vraag naar haar toe dat ik opgemerkt heb van een prijs dat er 3 decoders zijn aangerekend terwijl we vanaf 18.09.20 1 binnen gedaan hebben en reeds toen mail gehad hebben dat die opgezegd was, maar die stond wel nog op mijn facturen t.e.m. die van Maart, graag een vergoeding van okt 20 tem mrt 21 a.u.b. 

 

Groetjes

Laika

Reputatie 7
Badge +3

Dag Laika, best voor je een reboot van de decoders uit, All Stars & Sports NL staat intussen actief. Antonella volgt de rest verder met je op! Groetjes, Heidi

 
Reputatie 2

hey Heidie, ik heb net gedaan. een reboot :blush: . Maar nog steeds Frans :disappointed_relieved:

 

Groetjes,

Laika

Reputatie 2

Hey Antonella,

 

bij deze de foto’s van de Franse posten van het pakket. enkele voorbeelden.

 

Reputatie 2

Antonella,

Dit komt nooit goed zeker, pfff. Ik begin me stilaan af te vragen wat er mis loopt en op deze manier gaat niet opgelost raken, ik kan me niet permitteren om zonder internet en zo te zitten omdat telewerken doe ook we zijn content van Proximus maar dit sleept 4 wkn aan en we beginnen stilletjes moe te komen. zeker niet zagen tegen u hoor, want u helpt ons, maar technische dienst gaat toch nu moeten zorgen voor oplossing. De NL is nu opgezegd kreeg ik in de mail. dit kan nu niet meer. is nochtans gewoon van pakket naar pakket veranderen en nu was enkel de taal. 

Groetjes,

Laika

 

Reageer