Vraag

kan niet inloggen op de pickx app

  • 8 February 2021
  • 8 reacties
  • 645 Bekeken

Kan sinds kort niet meer inloggen op de app, kan dit verholpen worden?


8 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Tenboherce Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even voor je na.

@Tenboherce Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even voor je na.

Is het in orde nu? Beetje aangepast

Reputatie 7
Badge +5

@Tenboherce De koppeling is nagekeken en in orde gebracht. Weet wel dat je moet inloggen op de Pickx app met de login van de beheerder van MyProximus.

@Tenboherce De koppeling is nagekeken en in orde gebracht. Weet wel dat je moet inloggen op de Pickx app met de login van de beheerder van MyProximus.

Vind ik zo raar, mijn vriendin heeft een netflix flex pack genomen met haar en mijn nummer in, de pack staat op haar naam , maar zelf heb ik een account moeten aanmaken voor mijn gsm abbo te bekijken via my proximus en krijg ik bij mij gsm abbo te zien dat ik 5gb heb voor pickx app, is het dan niet raar dat ik met mijn vriendin haar gegevens moet inloggen? Want dan verbruik ik haar 5gb toch ipv de mijn? 

@Tenboherce De koppeling is nagekeken en in orde gebracht. Weet wel dat je moet inloggen op de Pickx app met de login van de beheerder van MyProximus.

Nu heb ik evenals de logingegevens van ln vriendin dan maar geprobeerd( in dit geval de beheerder) en krijg ik zelfde foutmelding, heb ondertussen ons klantennummer even geupdate, zou je hier eventueel eens naar kunnen kijken?

Reputatie 7
Badge +3

De login staat aan het juiste klantnummer gekoppeld, kan je de app nog eens uittesten?

 

Geert

Ik kan niet inloggen op proximus pickx

 

Zegt telkens : er lijkt een probleem te zijn met de instelling van je account.

 

anita vandewalle 

 

Reputatie 7
Badge +5

@anita_07 Met welk toestel werk je? Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het eens na. 

Reageer